Česká spořitelna bude celý rok slosovávat veškeré bezhotovostní platby, klienti mohou vyhrát 100 tisíc korun
7.7.2020 | Jan Bachura, zpráva České spořitelny | |
Česká spořitelna od 1. července 2020 spustila novou kampaň, v jejímž rámci po celý rok každý měsíc vylosuje z veškerých provedených bezhotovostních plateb jednoho vítěze, který získá 100 tisíc korun. Do losování bude automaticky zařazen každý klient, který v daném měsíci zaplatí kartou Visa či Mastercard. Celkem Česká spořitelna v rámci kampaně odmění klienty platící kartou částkou ve výši 1 200 000 korun.
Koronavirová pandemie výrazně přispěla ke zrychlení digitalizace produktů a služeb a také uspíšila přechod klientů z hotovostních na bezhotovostní transakce. Letos v dubnu poprvé v historii objem karetních transakcí převýšil objem hotovosti, kterou si klienti České spořitelny vybrali z bankomatů. reklama

|
 „Během karantény se nám podařilo digitalizovat třetinu klientů, kteří před tímto obdobím preferovali platit výhradně hotovostí. Z počtu 300 tisíc klientů, kteří před pandemií stále ještě preferovali hotovost, jich 100 tisíc začalo v průběhu pandemie pravidelně platit kartou a každý třetí z nich byl starší 60 let,” říká Jan Hailich, manažer platebních řešení v České spořitelně a dodává: „Předpokládáme, že právě většina z těchto 100 tisíc klientů bude bezhotovostní platby preferovat i nadále a zájem o bezhotovostní platby dále poroste. V tuto chvíli bezhotovostní platby preferuje 1,7 milionů z 2 milionů našich primárních bankovních klientů.” Soutěže se automaticky zúčastní každý klient České spořitelny, který v daném měsíci provede platbu kartou v minimální výši 400 Kč, buď u platebního terminálu v obchodě nebo při nákupu na internetu, nebo ve výši 1 Kč na vybrané pobočce České spořitelny. Nezáleží přitom na tom, zda použije tradiční plastovou kartu nebo její digitální podobu v mobilním telefonu, hodinkách nebo náramku. Čím více transakcí kartou v daném měsíci klient provede, tím více zvyšuje šanci na výhru. Maximální počet transakcí na jednoho klienta, ze kterých se bude losovat, je nicméně stanoven na 20 měsíčně. Losování proběhne na začátku každého měsíce. Kampaň je určena pouze pro fyzické osoby a probíhá od 1. července 2020 do 30. června 2021.
všechny články | |
Dále v rubrice
Pillow uvádí nové pojištění: Přichází pojištění všech rizik
Pojištění bytů a domů v Česku prochází zásadní proměnou. Pillow pojišťovna uvádí na trh nový produkt inspirovaný moderními trendy ze zahraničí. Přináší tři hlavní novinky: allriskové krytí stavebních součástí, možnost sestavit si pojištění skutečně na míru a odstranění zbytečných limitů...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Velké srovnání termínovaných vkladů v září
Termínované vklady jsou zajímavou volbou pro střadatele, kteří hledají předvídatelné a nízce rizikové zhodnocení svých financí. Pokles úrokových sazeb u těchto spořicích produktů se v září 2025 proměnil v mírný růst. Přinášíme vám přehled aktuálních úrokových sazeb...
|
Češi přesouvají platby do digitálu. S bezhotovostní revolucí roste ale i počet podvodů
Bezhotovostní platby se v České republice staly standardem a jejich význam stále roste. Podle aktuálního průzkumu je dnes již 59 % plateb realizováno bezhotovostně, zatímco hotovost představuje pouze 41 %. S rostoucí oblibou digitálních plateb však bohužel...
|
všechny články v rubrice
|