Česká spořitelna bude celý rok slosovávat veškeré bezhotovostní platby, klienti mohou vyhrát 100 tisíc korun
7.7.2020 | Jan Bachura, zpráva České spořitelny | |
Česká spořitelna od 1. července 2020 spustila novou kampaň, v jejímž rámci po celý rok každý měsíc vylosuje z veškerých provedených bezhotovostních plateb jednoho vítěze, který získá 100 tisíc korun. Do losování bude automaticky zařazen každý klient, který v daném měsíci zaplatí kartou Visa či Mastercard. Celkem Česká spořitelna v rámci kampaně odmění klienty platící kartou částkou ve výši 1 200 000 korun.
Koronavirová pandemie výrazně přispěla ke zrychlení digitalizace produktů a služeb a také uspíšila přechod klientů z hotovostních na bezhotovostní transakce. Letos v dubnu poprvé v historii objem karetních transakcí převýšil objem hotovosti, kterou si klienti České spořitelny vybrali z bankomatů. „Během karantény se nám podařilo digitalizovat třetinu klientů, kteří před tímto obdobím preferovali platit výhradně hotovostí. Z počtu 300 tisíc klientů, kteří před pandemií stále ještě preferovali hotovost, jich 100 tisíc začalo v průběhu pandemie pravidelně platit kartou a každý třetí z nich byl starší 60 let,” říká Jan Hailich, manažer platebních řešení v České spořitelně a dodává: „Předpokládáme, že právě většina z těchto 100 tisíc klientů bude bezhotovostní platby preferovat i nadále a zájem o bezhotovostní platby dále poroste. V tuto chvíli bezhotovostní platby preferuje 1,7 milionů z 2 milionů našich primárních bankovních klientů.” Soutěže se automaticky zúčastní každý klient České spořitelny, který v daném měsíci provede platbu kartou v minimální výši 400 Kč, buď u platebního terminálu v obchodě nebo při nákupu na internetu, nebo ve výši 1 Kč na vybrané pobočce České spořitelny. Nezáleží přitom na tom, zda použije tradiční plastovou kartu nebo její digitální podobu v mobilním telefonu, hodinkách nebo náramku. Čím více transakcí kartou v daném měsíci klient provede, tím více zvyšuje šanci na výhru. Maximální počet transakcí na jednoho klienta, ze kterých se bude losovat, je nicméně stanoven na 20 měsíčně. Losování proběhne na začátku každého měsíce. Kampaň je určena pouze pro fyzické osoby a probíhá od 1. července 2020 do 30. června 2021.
všechny články | |
Dále v rubrice
Pojištění domácnosti: Co nabízí český trh a proč se nevyplatí podceňovat ochranu svého majetku
Ať už bydlíte ve vlastním bytě, rodinném domě, nebo máte chatu, garáž či jiný objekt, stále více se ukazuje, že kvalitní pojištění není luxusem, ale nutností. Požár, vytopení, vichřice nebo krádež se totiž neptají. Podívejme se na aktuální nabídky českých pojišťoven...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Banky i v létě lákají klienty na odměny a soutěže
Banky se i v letních měsících snaží zaujmout nové i stávající klienty prostřednictvím finančních odměn, slev i různých soutěží. Některé nabídky koncem června sice skončily, ale jiné naopak začaly. Přinášíme vám přehled aktuálních akcí, které banky nabízejí...
|
Do kdy sjednat spořicí účet s výhodnou úrokovou sazbou?
Na konci června 2025 se konalo zasedání České národní banky, kde se rozhodlo o ponechání hlavní úrokové sazby beze změny. Přinášíme vám srovnání úrokových sazeb na spořicích účtech u bank, které garantují tuto výši sazby do určitého data...
|
všechny články v rubrice
|