Air Bank má virtuální asistentku a nabídne doplňkové penzijní spoření
| 3.8.2020 | Jan Bachura, zpráva Air Bank | |
Na webových stránkách Air Bank je nově možnost chatovat si s virtuální bankovní asistentkou Anetou, která pomáhá klientům a dalším zájemcům odpovědět na různé dotazy spojené s bankováním s Air Bank. Banka rovněž oznámila, že letos plánuje rozšířit porfolio svých služeb o nabídku doplňkového penzijního spoření.
Virtuální asistent neboli chatbot je umělá inteligence, která si s klienty a dalšími zájemci píše, nebo přesněji chatuje, na internetu. Klientům odpovídá na různé dotazy ohledně bankování s Air Bank, kdykoliv si nebudou vědět rady. A to opravdu kdykoliv, nová virtuální asistentka Aneta je klientům k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu, ve dne v noci a bez pauz. Chatbot například pomůže v případě, že klient zapomene PIN od karty a bude se chtít zeptat, kde si ho můžete připomenout, nebo když ho bude zajímat, jak platit mobilem. "Anetě ale můžete napsat, i když si budete chtít jen tak popovídat. Slibujeme, že se nebudete nudit. Nešetří totiž vtipem a zajímá se i o jiné věci, než je bankovnictví. Zkrátka k nám do týmu skvěle zapadá," říká mluvčí banky Jana Karasová. Aneta pracuje na webových stránkách Air Bank. Kontaktovat ji lze kdekoliv, kde se zobrazí její ikonka. Stačí pouze kliknout na tlačítko "Zeptat se Anety" a klient si může s Anetou začít povídat. Ze začátku bude k dispozici k rozhovoru jen v sekci Poradna, ale zanedlouho ji budou klienti moct oslovit na více místech webu. "Že se Aneta jmenuje zrovna Aneta, není vůbec žádná náhoda. Počáteční áčko má po nás, však jsme Air Bank. Zbytek jména pak odkazuje k místu, kde pracuje… Internet, Net, Neta… Aneta!" vysvětluje Karasová. Doplňkové penzijní spoření do konce letošního roku Klienti Air Bank se dočkají další služby. Banka plánuje ještě letos začít nabízet doplňkové penzijní spoření. Novou službu připravuje Air Bank ve spolupráci s NN Penzijní společností. „Čím dříve mladí lidé začnou spořit, tím většího zhodnocení svých úspor mohou dosáhnout. A proto jim chceme v této oblasti pomoci a připravujeme pro ně doplňkové penzijní spoření,“ říká Filip Zavřel, vedoucí oddělení Každodenní finanční služby Air Bank. Doplňkové penzijní spoření si klienti Air Bank budou moci založit v internetovém bankovnictví a na pobočkách banky.
všechny články | |
Dále v rubrice
Který český nemovitostní fond stojí za investici? Porovnali jsme fondy od CREDITAS, Erste a Generali
Nemovitostní fondy stále lákají investory, kteří hledají stabilní výnos a ochranu proti inflaci. Ale co přesně vlastní a kolik z toho lze čekat na výnosech? Porovnali jsme nemovitostní fondy od Banky CREDITAS, Erste a Generali a podívali se nejen na jejich klíčové parametry...
|
Bankovnictví Creditas One: změny pro uživatele i nové funkce
Banka Creditas spustila nové internetové a mobilní bankovnictví pod názvem Creditas One. Zatím je určené jen pro dřívější klienty Max banky a Expobank. Aplikace slibuje modernější, bezpečnější a přehlednější ovládání účtů, karet a spořících produktů...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Žebříček hypoték v listopadu: MONETA kraluje, v těsném závěsu je Air Bank
Na Finparádě.cz byl minulý týden zveřejněn nový aktualizovaný žebříček hypotečních úvěrů. První místo patří MONETě Money Bank, na druhém místě je Air Bank a třetí místo zaujala Fio banka. Jaké je další pořadí a kolik činí minimální úroková sazba u jednotlivých bank...
|
všechny články v rubrice
|