Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Komerční banka spustila v aplikaci KB Klíč novou funkci MůjPodpis

2.9.2020  |  Jan Bachura, zpráva Komerční banky
  


Obrázek: Komerční bankaAplikace v chytrém telefonu od Komerční banky s názvem KB Klíč nyní přináší revoluci do podepisování smluv – bez papíru, bez pera, bez kurýrů. Novou službu Komerční banka pojmenovala MůjPodpis.


MůjPodpis, právně závazný úkon prostřednictvím KB Klíče, který se odehrává pouze v digitálním prostředí, je nyní dostupný pro kohokoli. Není potřeba mít běžný účet u Komerční banky nebo jakýkoli jiný produkt či službu. Stačí si aplikaci KB Klíč sjednat a aktivovat na pobočce nebo on-line a začít okamžitě využívat bezpečné, jednoduché, rychlé a k životnímu prostředí šetrné elektronické podepisování smluv.

„Podepsání smlouvy, stejně jako vyjádření souhlasu s jejím obsahem, je z pohledu bezpečnosti identifikace podepisujícího jednoznačné. Služba kombinuje výhody vzdáleného podepisování a digitální identity KB. Zúčastněné strany si tedy mohou být jisté nejen obsahem podepsaného dokumentu, ale i identitou až 8 podepisujících,“ uvedl Petr Pinkas, manažer Tribu Digitálních služeb v KB.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


„Podle průzkumu, který pro nás na vzorku 1100 respondentů uspořádala agentura IPSOS, by 70 % dotazovaných využilo elektronické podepisování smluv. My nyní takovou službu nabízíme komukoli – občanům, podnikatelům, firmám, municipalitám i státním orgánům. Celý proces je jednoduchý, elegantní a především maximálně bezpečný. Jediné, co je nutné udělat, je prokázat před bankou svou identitu a podepsat Smlouvu o elektronickém podpisu, ať už na pobočce Komerční banky nebo přes náš on-line proces,“ doplnil Vojtěch Komenda, analytik Digitálních služeb v KB.

Pokud někomu chcete poslat dokument k podpisu, stačí se jen přihlásit na adrese www.mujpodpis.cz. Po zadání e-mailové adresy protistrany na ní zašlete k podpisu smlouvu či jiný právní dokument. Protistrana obdrží notifikaci o čekajícím souboru, který může zkontrolovat. V aplikaci smlouvu schválí a na svůj mobilní telefon obdrží žádost o závazný podpis smlouvy. Ten se fakticky provede zadáním PIN, otiskem prstu (Touch ID) nebo scanem obličeje (Face ID). Smlouva je tímto podepsaná a právně platná.





      
  


Související články:
Jaké produkty lze u jednotlivých bank sjednat a spravovat on-line?

Komerční banka nasazuje do multibankingu další tři banky, z toho poprvé i jednu zahraniční

Klienti Komerční banky mohou nově nahlížet na své účty u pěti dalších bank

Komerční banka nám exkluzivně představila digitální novinky na rok 2018

Nový reklamní koncept Komerční banky: Pomáháme vám plnit vaše plány a sny



všechny články
Dále v rubrice

Trendem roku 2023 v retailu a e-commerce jsou odložené platby

Obrázek: Placení mobilem Mastercard Digitalizace a technologické inovace umožňují použití nástrojů, které si oblíbili nejen mladí uživatelé. Čím dál více lidí je využívá při placení a v letošním roce podle všeho zažijeme růst zájmu o odložené platby. Česko tak bude následovat trend...

Air Bank nabízí novým klientům 500 korun za vyzkoušení účtu

Obrázek: Air Bank placení mobilem Air Bank nabízí novým klientům 500 korun na vyzkoušení účtu v mobilní aplikaci My Air. Pro získání 500 Kč, musíte splnit dvě podmínky: založit si do konce března účet (rámcovou smlouvu) a nejpozději do konce dubna ho propojit s mobilní aplikací My Air...

Raiffeisenbank a Hello bank mění své obchodní podmínky. Co nového banky oznámily?

Obrázek: Raiffeisenbank Od května roku 2023 se mění obchodní podmínky u Raiffeisenbank a Hello bank. Banky zavedou nové služby, díky kterým klienti jednodušeji pošlou a přijmou platby, budou snadněji spravovat své investice a nově budou moct bezpečněji ovládat online převody nebo obsluhovat další služby...

Pokud zavoláte do banky, může s vámi komunikovat hlasový robot

Obrázek: Žena s mobilem a notebookem Digitalizace v bankovním sektoru se již dlouhodobě rozvíjí. Mimo jiné má vliv i na bankovní call centra. Řadu požadavků klientů již vyřídí místo lidského pracovníka tzv. chatbot, virtuální asistent...

všechny články v rubrice










   
 
Nejlepší hypotéka roku 2022
Česká spořitelna
Česká spořitelna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz