Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Raiffeisenbank znovu nabízí spořicí účet s úrokovou sazbou 3 procenta ročně. Nově však pouze novým klientům

4.9.2020  |  aktualizováno 30.9.2020  |  Jan Bachura, zpráva Raiffeisenbank
  


Obrázek: Graf s peněziMarketingová kampaň Raiffeisenbank na spořicí účet s úrokovou sazbou 3 procenta na půl roku je opět aktivní. Banka bude 3 procenty zhodnocovat vklady do 150 tisíc Kč, do 500 tisíc Kč potom sazbou 0,3 procenta. Akci mohli zpočátku využít jak noví, tak stávající klienti banky, včetně podnikatelů. Současně je však kampaň určena pouze pro nové klienty banky.


Podmínkou získání zvýhodněné úrokové sazby je sjednání běžného účtu. Klient k nově sjednanému běžnému účtu automaticky získá spořicí účet jako doplněk. Pokud již u Raiffeisenbank běžný a spořicí účet měl, stačilo si akční sazbu aktivovat prostřednictvím mobilního bankovnictví (aplikace Mobilní eKonto). Zájemce o akční úrokovou sazbu musí zároveň splnit podmínku aktivního využívání běžného účtu.

„Úspěch poslední kampaně nás přesvědčil, že je o zvýhodněnou sazbu zájem, a má smysl akci zopakovat. Tentokrát si však tříprocentní úrok mohou užít všichni naši klienti, ať už noví nebo stávající,“ říká Petra Kopecká, tisková mluvčí Raiffeisenbank.

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde


Klient si službu jednoduše nastaví na jednom Spořicím účtu XL a nebo Spořicím účtu PLUS pro podnikatele. Informaci o nastavení zvýhodněné sazby nalezne v mobilní aplikaci eKonto. Zvýhodněný úrok 3 % p. a. platí na 6 měsíců pro zůstatek do 150 000 Kč.

Pro získání sazby je třeba aktivně využívat běžný účet ke spořicímu účtu, kde je sazba nastavena. Pro většinu účtů je to měsíční kreditní obrat alespoň 15 000 Kč a tři odchozí platby. Do obratu a plateb se nezapočítávají transakce mezi účty téhož majitele v Raiffeisenbank.

Kalkulačku spořicích účtů najdete zde

V roce 2019 díky této kampani banka získala 22 tisíc nových klientů a na úrocích vyplatila na 50 milionů korun. Nyní chce na úspěch navázat.

změnách úrokových sazeb u spořicích účtů a termínovaných vkladů na přelomu srpna a září jsme psali v článku zde.

Akční úroková sazba nově pouze pro nové klienty



Jak jsme vás informovali v tomto článku, nabídka akční úrokové sazby ve výši 3 % p.a. byla původně od 1. září 2020 platná pro nové i stávající klienty, Raiffeisenbank však s účinností od 18. září 2020 změnila podmínky marketingové akce s tím, že akční úročení spořicího účtu mohou získat pouze noví klienti. Pokud si stávající klienti stihli akční úrokovou sazbu aktivovat do 17. září 2020, bude jim ponechána dle původních podmínek akce. Dle vyjádření banky byla akční nabídka určena pouze pro prvních 15 000 stávajících klientů.

"Akční nabídku pro stávající klienty jsme měli připravenou pro prvních 15.000 našich klientů. Zájem o produkt a rychlost využití této nabídky výrazně překročily naše očekávání a 18. 9. 2020 byl počet využitých nabídek překonán. Proto jsme akční nabídku pro stávající klienty ukončili. Nabídka pro nové klienty v tuto chvílí nadále trvá až do odvolání," vysvětluje Tereza Kaiseršotová, communication specialist z Raiffeisenbank.




      
  


Související články:
Pět mýtů o stavebním spoření: Co mate některé Čechy již čtvrtstoletí?

Žebříčky spořicích účtů i termínovaných vkladů v říjnu beze změny, stále vede Raiffeisenbank a NEY spořitelní družstvo

Novinky v internetovém a mobilním bankovnictví v září. Jaké inovace v této oblasti banky provedly?

Do žebříčku stavebního spoření v říjnu se dostala Modrá pyramida. A rovnou zvítězila

Zářijové žebříčky spořicích účtů na Finparádě ovládla Raiffeisenbank, termínované vklady zůstávají beze změny



všechny články
Dále v rubrice

Pět mýtů o stavebním spoření: Co mate některé Čechy již čtvrtstoletí?

Obrázek: Prasátko na spoření Stavební spoření je dnes již běžný finanční produkt. Jeho popularita plyne z dostupnosti a minimálního rizika. Ačkoli o stavebním spoření slyšel skoro každý, vyznat se v něm není tak jednoduché...

Žebříčky spořicích účtů i termínovaných vkladů v říjnu beze změny, stále vede Raiffeisenbank a NEY spořitelní družstvo

Obrázek: Žebříček Finparády Na Finparádě byly aktualizovány žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů, k žádným změnám však nedošlo. Žebříčky spořicích účtů jsou stále ovlivněny marketingovou akcí Raiffeisenbank...

Novinky v internetovém a mobilním bankovnictví v září. Jaké inovace v této oblasti banky provedly?

Obrázek: Mobilní telefon v ruce Přinášíme vám informaci o tom, jaké inovace v oblasti internetového a mobilního bankovnictví provedly banky za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září oznámila Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB...

Do žebříčku stavebního spoření v říjnu se dostala Modrá pyramida. A rovnou zvítězila

Obrázek: Žebříček Finparády Na Finparádě došlo po půl roce k aktualizaci žebříčku nejlepších tarifů stavebního spoření. Tentokrát se stala jedničkou a nově je v žebříčku Modrá pyramida s Moudrým stavebním spořením...

všechny články v rubrice










   
 
Banka Creditas
Finanční společnost roku 2019
Banka Creditas


Vítěz žebříčku pojištění
Pojištění schopnosti splácet úvěry od BNP Paribas Cardif Poj
BNP Paribas Cardif Pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz