Raiffeisenbank znovu nabízí spořicí účet s úrokovou sazbou 3 procenta ročně. Nově však pouze novým klientům
4.9.2020 | aktualizováno 30.9.2020 | Jan Bachura, zpráva Raiffeisenbank | |
Marketingová kampaň Raiffeisenbank na spořicí účet s úrokovou sazbou 3 procenta na půl roku je opět aktivní. Banka bude 3 procenty zhodnocovat vklady do 150 tisíc Kč, do 500 tisíc Kč potom sazbou 0,3 procenta. Akci mohli zpočátku využít jak noví, tak stávající klienti banky, včetně podnikatelů. Současně je však kampaň určena pouze pro nové klienty banky.
Podmínkou získání zvýhodněné úrokové sazby je sjednání běžného účtu. Klient k nově sjednanému běžnému účtu automaticky získá spořicí účet jako doplněk. Pokud již u Raiffeisenbank běžný a spořicí účet měl, stačilo si akční sazbu aktivovat prostřednictvím mobilního bankovnictví (aplikace Mobilní eKonto). Zájemce o akční úrokovou sazbu musí zároveň splnit podmínku aktivního využívání běžného účtu. „Úspěch poslední kampaně nás přesvědčil, že je o zvýhodněnou sazbu zájem, a má smysl akci zopakovat. Tentokrát si však tříprocentní úrok mohou užít všichni naši klienti, ať už noví nebo stávající,“ říká Petra Kopecká, tisková mluvčí Raiffeisenbank. Klient si službu jednoduše nastaví na jednom Spořicím účtu XL a nebo Spořicím účtu PLUS pro podnikatele. Informaci o nastavení zvýhodněné sazby nalezne v mobilní aplikaci eKonto. Zvýhodněný úrok 3 % p. a. platí na 6 měsíců pro zůstatek do 150 000 Kč. Pro získání sazby je třeba aktivně využívat běžný účet ke spořicímu účtu, kde je sazba nastavena. Pro většinu účtů je to měsíční kreditní obrat alespoň 15 000 Kč a tři odchozí platby. Do obratu a plateb se nezapočítávají transakce mezi účty téhož majitele v Raiffeisenbank. Kalkulačku spořicích účtů najdete zde V roce 2019 díky této kampani banka získala 22 tisíc nových klientů a na úrocích vyplatila na 50 milionů korun. Nyní chce na úspěch navázat. O změnách úrokových sazeb u spořicích účtů a termínovaných vkladů na přelomu srpna a září jsme psali v článku zde. Akční úroková sazba nově pouze pro nové klienty Jak jsme vás informovali v tomto článku, nabídka akční úrokové sazby ve výši 3 % p.a. byla původně od 1. září 2020 platná pro nové i stávající klienty, Raiffeisenbank však s účinností od 18. září 2020 změnila podmínky marketingové akce s tím, že akční úročení spořicího účtu mohou získat pouze noví klienti. Pokud si stávající klienti stihli akční úrokovou sazbu aktivovat do 17. září 2020, bude jim ponechána dle původních podmínek akce. Dle vyjádření banky byla akční nabídka určena pouze pro prvních 15 000 stávajících klientů. "Akční nabídku pro stávající klienty jsme měli připravenou pro prvních 15.000 našich klientů. Zájem o produkt a rychlost využití této nabídky výrazně překročily naše očekávání a 18. 9. 2020 byl počet využitých nabídek překonán. Proto jsme akční nabídku pro stávající klienty ukončili. Nabídka pro nové klienty v tuto chvílí nadále trvá až do odvolání," vysvětluje Tereza Kaiseršotová, communication specialist z Raiffeisenbank. reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Jak nejlépe zhodnotit své peníze v září? Přehled aktuálních možností spoření a investic
Přinášíme vám nový díl pravidelného přehledu SporoInvestor, který sleduje vývoj úrokových sazeb u spořicích účtů, termínovaných vkladů a stavebního spoření, stejně jako nabídky důchodového spoření, podílových fondů, dluhopisů a zlata. Přehled vychází z pravidelně...
|
Žebříček penzijních fondů v září: NN předběhla konkurenci, Conseq je těsně za ní
Doplňkové penzijní spoření je jedním z klíčových nástrojů, jak si v České republice zajistit finanční rezervu na důchod. Stát jej podporuje nejen daňovými úlevami, ale i příspěvky. Na penzijní spoření navíc mohou přispívat i firmy svým zaměstnancům. Jaký je aktuální...
|
Srovnání stavebních spořitelen v září: Kde získáte nejvíc na úrocích a bonusech?
Stavební spoření je jednou z možností, jak bezpečně ukládat peníze s podporou od státu. Hodí se především pro ty, kteří si chtějí pravidelně odkládat finance a nebudou je potřebovat alespoň šest let. Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních nabídek stavebních...
|
Produktové novinky bank v srpnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu srpna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka, mBank...
|
všechny články v rubrice
|