Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

ČSOB představila digitální asistentku Kate

16.2.2021  |  Jan Bachura, zpráva ČSOB
  


Obrázek: ČSOBKlienti ČSOB mohou využívat služby virtuální asistentky Kate. Nyní umí zajistit pojištění domácích mazlíčků a upozornit na konec platnosti platební karty. Funguje v mobilní aplikaci DoKapsy od ČSOB, v polovině roku se pak stane součástí nového mobilního bankovnictví ČSOB Smart. Virtuální asistentka Kate je společným projektem bankopojišťovací skupiny KBC.


„Unikátnost Kate podtrhuje i možnost ovládání hlasem, její velkou výhodou je, že výborně komunikuje v češtině,“ říká Michaela Průchová, tisková mluvčí ČSOB.

Aktuálně umí virtuální asistentka Kate zajistit pojištění domácích mazlíčků a také upozornit na blížící se expiraci platební karty včetně návrhu místa, kde si klient kartu vyzvedne. V nejbližší době bude Kate klienta upozorňovat na konec platnosti občanského průkazu a poradí mu, jak dále postupovat. Kate také zobrazí osvědčení o pojištění vozidla (tzv. zelenou kartu) a pomůže s další asistencí nebo umožní nastavení automatické splátky kreditní karty. Vedle toho bude umět zajistit zpětné volání z klientského centra a také upozorní na možnost aktivace věrnostního programu. Výhledově Kate zvládne většinu úkolů, kvůli kterým dnes lidé chodí do banky nebo otevírají internetové bankovnictví. Klientovi bude umět pomoci s platbami, zajistit nejrůznější typy pojištění nebo objednat spoření a investiční produkty. Kate však nebude jen čekat na pokyny. Sama se klientům ozve s nabídkou na míru nebo tipem, jak ušetřit, najde třeba levnějšího poskytovatele elektřiny. Seznam situací se bude postupně rozšiřovat.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


„Letos plánujeme každý měsíc přinášet nejméně dvě nové služby. Záměrně je zatím možností méně, aby se Kate mohla učit a pružně přizpůsobovat. Průlomem bude její začlenění do našich mobilních aplikací Smart a CEB Mobile. V budoucnu bude Kate fungovat jako skutečný bankéř, s nímž se klient baví, a který ho zná,“  doplňuje Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro Inovace a Digital.

Služby virtuální nebo hlasové asistentky Češi nyní využívají zejména u služeb globálních technologických firem. Průzkum ČSOB ukázal, že 42 procent osob by si dokázalo obdobné služby představit i u bank

„S Kate vstupujeme do nové epochy naší strategie Digitálně a s lidmi, v níž je pro nás klient na prvním místě. Už několik let sledujeme postupný přechod zákazníků k pohodlným a bezpečným digitalizovaným službám, který je nyní navíc umocněný pandemií. Vstupní branou do banky se stále více stává mobil, o čemž svědčí meziroční růst mobilního bankovnictví o více než třetinu. Kate díky využití umělé inteligence vše posouvá na ještě vyšší úroveň. Pro svého uživatele se stane vždy pozornou průvodkyní a asistentkou, která mu bude šetřit čas a peníze a řešit s ním různé životní situace. Jednoduše řečeno, každý klient získá v digitálním světě výhody díky osobnímu přístupu,“ říká generální ředitel ČSOB John Hollows.

DoKapsy od ČSOB je multifunkční mobilní aplikace propojující svět nákupů, dopravy, mobilního placení a financí. V aplikaci lze mít platební karty, věrnostní kartičky různých obchodníků nebo využívat slevové akce. Ve vybraných městech je přes ni možné zaplatit za parkování a půjde z ní také objednávat jízdenky městské dopravy. Od konce loňského roku je aplikace otevřená široké veřejnosti.

Dva týdny s Anetou...



Před dvěma týdny spustila hlasového asistenta v češtině v mobilním bankovnictví rovněž Air Bank. Hlasovou asistentku Anetu klienti banky najdou v aplikaci My Air pro Android, již brzy by se však měla objevit i v aplikaci ve verzi pro iOS. Kromě pomoci s ovládání bankovního účtu klienta umí Aneta říct i vtip nebo nějakou zajímavost. O této novince jsme vás na Finparádě.cz podrobně informovali již v článku zde.

Za první týden využilo v aplikaci My Air virtuální asistentku Anetu 15 tisíc lidí. Celkem jí lidé položili přes 50 tisíc dotazů. Většina lidí (85 %) s virtuální asistentkou konverzuje hlasem, jen necelých 15 % lidí preferuje psaný chat.



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Moneta mění prémiový účet Gold. Co nového pro klienty připravila?

Obrázek: Nápis Moneta Money Bank MONETA Money Bank mění benefity prémiového účtu Gold. Jeho majitelé nově získají například čtyři vstupy do letištních salónků po celém světě zdarma, výhodný kurz v?online směnárně nebo zvýhodněnou úrokovou sazbu na spořicím účtu...

Revolut představuje RevPoints. Své body můžete převést třeba do věrnostních programů Českých aerolinií

Obrázek: Revolut a věrnostní body RevPoints Revolut představuje RevPoints, první celoevropský věrnostní program debetních karet. Tato nová iniciativa umožňuje zákazníkům proměnit své každodenní výdaje v odměny, včetně leteckých mil a slev na cestování, Pobyty, Zážitky a...

Šetřit na různé cíle můžete nově v mobilní aplikaci Raiffeisenbank

Obrázek: Mince Raiffeisenbank přináší nové funkcionality v mobilním bankovnictví, mají zlepšit uživatelský komfort a rozšířit možnosti správy financí. Mezi novinkami uživatelé najdou...

Nabídky pojišťoven a bank na dovolenou

Obrázek: Cestování na dovolenou Co nabízejí pojišťovny a banky pro své klienty při cestě do zahraničí? Vybrali jsme pro vás nabídku UNIQA pojišťovny, KB Pojišťovny, Air Bank, Max banky a MONETY Money Bank. V článku se dočtete o výhodách cestovního pojištění, výhodách...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz