Penzijní spoření lze nově sjednat v internetovém bankovnictví George
25.2.2021 | Jan Bachura, zpráva České spořitelny | |
Pro uzavření doplňkového penzijního spoření již nemusí klienti České spořitelny kontaktovat svého bankéře osobně či telefonicky, ale mohou celý proces uzavření penzijního spoření od začátku do konce snadno provést přímo v internetovém bankovnictví George.
Žádost o nové penzijní spoření uměl George již téměř rok, nicméně uzavření smlouvy musel následně klient řešit s telefonním bankéřem. Tento krok nyní odpadá a vše lze plně digitálně sjednat během pár minut přímo v Georgi. "Penzijní spoření je tradičně a dlouhodobě jeden z nejoblíbenějších spořicích produktů, který pro klienty zajišťuje stabilní zhodnocení jejich aktiv. Loni v létě jsme klientům umožnili si penzijní spoření spravovat v digitálním bankovnictví George a jsem velmi rád, že nyní můžeme nabídnout novým klientům jednoduchý proces, jak penzijní spoření uzavřít do pár minut ve svém internetovém bankovnictví. Rádi bychom ještě v letošním roce umožnili založení i správu penzijního spoření i v mobilní aplikaci," říká Roman Choc, který vede tribe Wealth Management v České spořitelně. Sjednání penzijního spoření v internetovém bankovnictví je snadné. George provede klienta jednoduchými kroky od doporučení vhodného příspěvku podle jeho věku až po nastavení trvalého příkazu. V průběhu sjednání se klientovi zobrazují grafy se simulací výše naspořených prostředků k věku odchodu do důchodu (například 65 let) nebo ke vzniku nároku na dávku (60 let). V závěru klient vidí kompletní rekapitulaci nastavení své smlouvy. "Smlouva s klientem je bez jakékoliv nutnosti někomu volat nebo někam chodit uzavřena po podpisu smluvní dokumentace v přímo v digitálním bankovnictví George. Následně si klient může jednoduše zadat sám i trvalý příkaz. Všechna potřebná data klientovi v trvalém příkazu jsou přednastavena. Jako potvrzení o uzavření smlouvy obdrží klient notifikační e-mail v moderním grafickém provedení," dodává Aleš Poklop, předseda představenstva Česká spořitelna - penzijní společnosti. Česká spořitelna - penzijní společnost je s počtem téměř 948 tisíc klientů penzijního spoření druhou největší společností na trhu a jedničkou v doplňkovém penzijním spoření. Úspory klientů, které si vložili do účastnických fondů doplňkového penzijního spoření, Česká spořitelna - penzijní společnost v roce 2020 zhodnotila o 1,02 % až 6,14 %. V posledních třech letech se jí tak stále daří přinášet klientům jedno z nejvyšších zhodnocení mezi penzijními společnostmi na trhu, které značně převyšuje možnosti jiných spořících produktů.
všechny články | |
Dále v rubrice
Jak banky vylepšují mobilní bankovní aplikace?
Češi si mobilní bankovnictví oblíbili a téměř každý den ho využívají. Banky ho proto neustále vylepšují a inovují. Co nového pro své klienty připravily? Vybrali jsme pro vás novinky v aplikacích ČSOB a Raiffeisenbank...
|
Air Bank vrací podnikatelům za platby kartou
Air Bank nově přichází s výhodou pro podnikatele. Vrátí jim 1 % z plateb provedených podnikatelskou debetní kartou. Jaké další bonusy a slevy banky nabízejí, se dočtete v našem článku...
|
Banky prodlužují garanci úroku na spořicích účtech
Některé banky garantují u svých spořicích účtů úrokové sazby. Nejdelší garanci najdete u MONETy Money Bank a Raiffeisenbank. Jaké další banky prodloužily garanci a v jaké výši, se dozvíte v našem článku...
|
Revolut v číslech: Jaký zisk přinesl rok 2024?
Společnost Revolut zveřejnila výroční zprávu za rok 2024, ve které oznamuje výrazný růst napříč všemi segmenty podnikání a čtvrtý po sobě jdoucí rok v zisku. Jak se firmě dařilo v jednotlivých segmentech a co stojí za rekordním výsledkem, se dozvíte v našem článku...
|
všechny články v rubrice
|