Startuje anketa o nejabsurdnější bankovní poplatek a anketa o nejabsurdnější bankovní postup 2021
| 9.3.2021 | Jan Bachura, zpráva Bankovnipoplatky.cz | |
Startuje anketa o nejabsurdnější bankovní poplatek 2021. Letošní ročník přináší navíc jednu zásadní novinku. Nově budou moci lidé hlasovat o nejabsurdnějším bankovním postupu. Anketa začíná na serveru www.BankovniPoplatky.cz nominacemi veřejnosti a hlasovat bude možné až do konce listopadu.
V anketě budou moci lidé odhalovat nejabsurdnější bankovní poplatky, kterých stále banky uplatňují velké množství. Například poplatek za předčasné splacení úvěru, poplatek za dotaz úřední osoby, poplatek za vedení účtu nebo poplatek za vystavení vyčíslení zůstatku úvěru apod. Lidé také budou moci odhalovat absurdní bankovní postupy a procesy v nově spuštěné anketě o nejabsurdnější bankovní proces. Typickým příkladem je možnost klienta zřídit si nějakou službu, například založení běžného účtu on-line přes mobil nebo počítač, ale ve chvíli, kdy chce klient takovou službu zrušit, musí již do banky a splnit další administrativní podmínky, aby bylo možné službu zrušit. „Novou anketou o nejabsurdnější bankovní postup jsme chtěli dát lidem možnost, aby se mohli kromě absurdních poplatků vyjádřit také k nelogickému a absurdnímu postupu bank. Reálné absurdní postupy, které banky uplatňují, by měly být dobře vidět a mělo by se o nich začít mluvit“, říká Patrik Nacher, majitel serveru bankovnípoplatky.cz a poslanec. Anketa začíná nominacemi veřejnosti na konkrétní absurdní poplatky a absurdní bankovní procesy, které budou probíhat až do 30. 3. 2021. Poté začne samotné hlasování v obou anketách, kde budou moci lidé hlasovat až do 30. 11. 2021, kdy budou zveřejněny výsledky obou anket. reklama

|

všechny články | |
Dále v rubrice
Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích
Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné...
|
Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?
Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních...
|
Výhody pro podnikatele: Kde získat zajímavou nabídku?
Podnikání v dnešní době vyžaduje nejen dobrý nápad a úsilí, ale i kvalitní finanční zázemí. Banky proto stále častěji přicházejí s výhodnými nabídkami, které mají živnostníkům a firmám pomoci s rozvojem podnikání, investicemi nebo provozním financováním...
|
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
všechny články v rubrice
|