Startuje anketa o nejabsurdnější bankovní poplatek a anketa o nejabsurdnější bankovní postup 2021
| 9.3.2021 | Jan Bachura, zpráva Bankovnipoplatky.cz | |
Startuje anketa o nejabsurdnější bankovní poplatek 2021. Letošní ročník přináší navíc jednu zásadní novinku. Nově budou moci lidé hlasovat o nejabsurdnějším bankovním postupu. Anketa začíná na serveru www.BankovniPoplatky.cz nominacemi veřejnosti a hlasovat bude možné až do konce listopadu.
V anketě budou moci lidé odhalovat nejabsurdnější bankovní poplatky, kterých stále banky uplatňují velké množství. Například poplatek za předčasné splacení úvěru, poplatek za dotaz úřední osoby, poplatek za vedení účtu nebo poplatek za vystavení vyčíslení zůstatku úvěru apod. Lidé také budou moci odhalovat absurdní bankovní postupy a procesy v nově spuštěné anketě o nejabsurdnější bankovní proces. Typickým příkladem je možnost klienta zřídit si nějakou službu, například založení běžného účtu on-line přes mobil nebo počítač, ale ve chvíli, kdy chce klient takovou službu zrušit, musí již do banky a splnit další administrativní podmínky, aby bylo možné službu zrušit. „Novou anketou o nejabsurdnější bankovní postup jsme chtěli dát lidem možnost, aby se mohli kromě absurdních poplatků vyjádřit také k nelogickému a absurdnímu postupu bank. Reálné absurdní postupy, které banky uplatňují, by měly být dobře vidět a mělo by se o nich začít mluvit“, říká Patrik Nacher, majitel serveru bankovnípoplatky.cz a poslanec. Anketa začíná nominacemi veřejnosti na konkrétní absurdní poplatky a absurdní bankovní procesy, které budou probíhat až do 30. 3. 2021. Poté začne samotné hlasování v obou anketách, kde budou moci lidé hlasovat až do 30. 11. 2021, kdy budou zveřejněny výsledky obou anket. reklama

|

všechny články | |
Dále v rubrice
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence
Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...
|
Revolut rozšiřuje své cestovní služby: spouští partnerství s platformou Booking.com
Revolut a Booking.com uzavřely globální platební partnerství, které milionům cestovatelů umožní platit za ubytování přes Revolut Pay. Nové řešení přináší rychlejší a bezpečnější platby, automatické přesměrování do aplikace a bonusové RevPoints...
|
Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení
Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...
|
všechny články v rubrice
|