Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Direct pojišťovna vstupuje do světa autoslužeb

9.4.2021  |  Jan Bachura, zpráva Direct pojišťovny
  


Obrázek: Direct pojišťovnaDirect pojišťovna vstupuje do světa autoslužeb a nabídne vlastní autoservisy, které se zaměří na prodej nových i ojetých vozů a jejich servis a opravy po nehodách. První takový autoservis vzniká v Praze, další budou postupně přibývat.


Vedle Direct pojišťovny a Fidoo, které řeší firemní finance, vzniká Direct auto, které se zaměří na prodej nových, ojetých vozů a jejich servis a opravy po nehodách. Pojišťovna v této souvislosti uvedla, že Direct auto klientům nabídne „normální a poctivé autoslužby“.

„V pojišťovně máme 400 000 klientů, to je 400 000 příběhů lidí, kteří s námi zažívají nějakou zkušenost. Když je ale pošleme do servisu, častokrát spokojeni nejsou. A přitom je to klíčový moment pravdy. Přemýšleli jsme, jak tento zážitek ovlivnit a udělat ho mnohem lepším. Nejjednodušší cesta byla udělat svoje servisy, které budou fungovat na našich hodnotách, budou fér a klientům přinesou výjimečné zážitky,“ říká zakladatel Directu Pavel Řehák.

Prvním dealerstvím, které Direct koupil, je Autotrio Praha v Modřanech. „Příští měsíce se budeme vzájemně poznávat a nastavovat si nový způsob fungování. Čeká nás sbližování se s kulturou a hodnotami Directu, protože cílem není postavit další autoservis v řadě, ale vytvořit výjimečné místo, kam budete jezdit rádi a rádi své auto svěříte do našich rukou,“ říká Petr Lehký, který má Direct auto na starosti.

Osobní odpovědnost a klient na prvním místě



Lehký chce ve firmě replikovat Baťův přístup. „Direct vždycky stavěl a bude stavět na špičkových lidech v týmu, nekompromisním přístupu k zákazníkům a nikdy se nebál inovací. Bez lidí v týmu firma neexistuje, a my chceme ty nejlepší fachmany na trhu. Proto nám přijde například normální, aby si naši lidé po pracovní době v servisu vyřešili soukromé zakázky. Stejně tak vždy vyzýváme, aby lidé řekli nahlas, když něco nefunguje. Tvoříme bezpečné prostředí, díky kterému sice můžeme dělat chyby, ale otevřenost nám umožňuje se z nich rychle učit a posouváme tak věci dopředu,“ vysvětluje Lehký.

Standardem Direct auto by mělo být do budoucna být klientům nablízku nepřetržitě. „Dostupnost a osobní přístup bude to, co nás odliší od konkurence,“ dodává Lehký.

Přehled celé nabídky životního pojištění - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde


Podobně revoluční bude i ekologický přístup, který se otiskne do všech kroků firmy. „Chceme v maximální míře nabízet CO2 neutrální řešení, například plánujeme, že za každý gram CO2, který námi prodaná auta vyprodukují, zasadíme odpovídající počet stromů, které CO2 spotřebují. Ekologie je něco, co nás nenechává v klidu a co velmi podporujeme. Proto chceme být postupně také specializovaným servisem elektrických a hybridních vozidel Škoda v Praze,“ říká Lehký.

Direct auto chce využívat synergie s Direct pojišťovnou, ať už jde o znalost nákladů nebo provázání klientů. Pojišťovna také bude vzorem pro fungování autoservisů.

„Nebojíme se automatizace, chceme vytvořit špičkový tým lidí, kteří milují svoji práci, ale chytře využívají moderních technologií a inovací, aby byl klient ještě spokojenější,“ doplňuje Lehký.

Autoservis v Modřanech není jediným místem, které časem získá označení Direct auto. Skupina se chce postupně rozrůst i o další autoservisy a dealerství, a hledat nové obchodní příležitosti na českém trhu.

„Člověk je vždy na prvním místě – jako člen týmu i jako klient. Klademe důraz na ekologii a inovace, a především na dostupnost a klientskou spokojenost. To jsou hodnoty, na kterých staví nový projekt Directu,“ dodává generální ředitel Direct pojišťovny Pavel Řehák.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama





      
  


Související články:
Ceny ojetých aut rostou, pozor na podpojištění

Nájem versus hypotéka

Denní zprávy

Mobilní platby na vzestupu. Telefon nebo hodinky používá k placení již třetina lidí

Pojišťovny na konci června: rady a tipy na léto



všechny články
Dále v rubrice

Ceny ojetých aut rostou, pozor na podpojištění

Obrázek: Auto Ceny ojetých aut v České republice rostou. Za poslední rok se zvýšily o 16 procent a jen od počátku letošního roku podražily o dalších 5 procent. To s sebou přináší novou situaci, kterou čeští motoristé doposud neznali...

Nájem versus hypotéka

Obrázek: Dům a kalkulačka Většina Čechů minimálně jednou za život řešila dilema, zda si dlouhodobě pronajmout byt, nebo raději investovat do pořízení vlastního bydlení. Obě varianty mají samozřejmě své pro i proti. Při rozhodování mezi nájemním bydlením...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Mobilní platby na vzestupu. Telefon nebo hodinky používá k placení již třetina lidí

Obrázek: Mobil Zatímco před pěti lety si zákazníci nedokázali představit, že by v obchodě nebo v restauraci platili svým mobilním telefonem, dnes je situace úplně jiná. Každý třetí Čech už svůj chytrý mobil k zaplacení útraty použil a kdo už si...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz