Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Direct pojišťovna vstupuje do světa autoslužeb

9.4.2021  |  Jan Bachura, zpráva Direct pojišťovny
  


Obrázek: Direct pojišťovnaDirect pojišťovna vstupuje do světa autoslužeb a nabídne vlastní autoservisy, které se zaměří na prodej nových i ojetých vozů a jejich servis a opravy po nehodách. První takový autoservis vzniká v Praze, další budou postupně přibývat.



Vedle Direct pojišťovny a Fidoo, které řeší firemní finance, vzniká Direct auto, které se zaměří na prodej nových, ojetých vozů a jejich servis a opravy po nehodách. Pojišťovna v této souvislosti uvedla, že Direct auto klientům nabídne „normální a poctivé autoslužby“.

„V pojišťovně máme 400 000 klientů, to je 400 000 příběhů lidí, kteří s námi zažívají nějakou zkušenost. Když je ale pošleme do servisu, častokrát spokojeni nejsou. A přitom je to klíčový moment pravdy. Přemýšleli jsme, jak tento zážitek ovlivnit a udělat ho mnohem lepším. Nejjednodušší cesta byla udělat svoje servisy, které budou fungovat na našich hodnotách, budou fér a klientům přinesou výjimečné zážitky,“ říká zakladatel Directu Pavel Řehák.

Prvním dealerstvím, které Direct koupil, je Autotrio Praha v Modřanech. „Příští měsíce se budeme vzájemně poznávat a nastavovat si nový způsob fungování. Čeká nás sbližování se s kulturou a hodnotami Directu, protože cílem není postavit další autoservis v řadě, ale vytvořit výjimečné místo, kam budete jezdit rádi a rádi své auto svěříte do našich rukou,“ říká Petr Lehký, který má Direct auto na starosti.

Osobní odpovědnost a klient na prvním místě



Lehký chce ve firmě replikovat Baťův přístup. „Direct vždycky stavěl a bude stavět na špičkových lidech v týmu, nekompromisním přístupu k zákazníkům a nikdy se nebál inovací. Bez lidí v týmu firma neexistuje, a my chceme ty nejlepší fachmany na trhu. Proto nám přijde například normální, aby si naši lidé po pracovní době v servisu vyřešili soukromé zakázky. Stejně tak vždy vyzýváme, aby lidé řekli nahlas, když něco nefunguje. Tvoříme bezpečné prostředí, díky kterému sice můžeme dělat chyby, ale otevřenost nám umožňuje se z nich rychle učit a posouváme tak věci dopředu,“ vysvětluje Lehký.

Standardem Direct auto by mělo být do budoucna být klientům nablízku nepřetržitě. „Dostupnost a osobní přístup bude to, co nás odliší od konkurence,“ dodává Lehký.

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Podobně revoluční bude i ekologický přístup, který se otiskne do všech kroků firmy. „Chceme v maximální míře nabízet CO2 neutrální řešení, například plánujeme, že za každý gram CO2, který námi prodaná auta vyprodukují, zasadíme odpovídající počet stromů, které CO2 spotřebují. Ekologie je něco, co nás nenechává v klidu a co velmi podporujeme. Proto chceme být postupně také specializovaným servisem elektrických a hybridních vozidel Škoda v Praze,“ říká Lehký.

Direct auto chce využívat synergie s Direct pojišťovnou, ať už jde o znalost nákladů nebo provázání klientů. Pojišťovna také bude vzorem pro fungování autoservisů.

„Nebojíme se automatizace, chceme vytvořit špičkový tým lidí, kteří milují svoji práci, ale chytře využívají moderních technologií a inovací, aby byl klient ještě spokojenější,“ doplňuje Lehký.

Autoservis v Modřanech není jediným místem, které časem získá označení Direct auto. Skupina se chce postupně rozrůst i o další autoservisy a dealerství, a hledat nové obchodní příležitosti na českém trhu.

„Člověk je vždy na prvním místě – jako člen týmu i jako klient. Klademe důraz na ekologii a inovace, a především na dostupnost a klientskou spokojenost. To jsou hodnoty, na kterých staví nový projekt Directu,“ dodává generální ředitel Direct pojišťovny Pavel Řehák.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama




      
  





všechny články
Dále v rubrice

Air Bank slaví rok s akciemi. Co Češi nejvíce nakupovali?

Obrázek: Air Bank logo Air Bank oslavila první výročí spuštění investiční služby přímo v mobilní aplikaci. Za 12 měsíců klienti provedli více než 56?000 nákupů akcií a ETF, přičemž se ukázali jako uvážliví a sebevědomí investoři. Nejoblíbenějšími tituly byly akcie technologických firem...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Bezkontaktně a stylově: Platební prsten od mBank si oblíbily tisíce uživatelů

Obrázek: Platení prsten Platební prsten, který mBank představila ve spolupráci s českou značkou Niceboy, si rychle získal oblibu mezi sportovci, cestovateli a všemi, kdo chtějí platit pohodlně, stylově a bezpečně. Od jeho spuštění Češi provedli více než půl milionu transakcí za celkovou...

Hypotéky v Česku: Cesta dolů pokračuje, ale pomalu

Obrázek: Pokles sazeb hypoték Hypoteční sazby v Česku klesají jen pozvolna. Podle Swiss Life Hypoindexu činila průměrná nabídková sazba v červnu 4,94 %, tedy o tři desetiny procentního bodu méně než na konci loňského roku. Meziměsíční rozdíl je kosmetický, přesto mohou i malé úpravy...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies