ČSOB spouští novou mobilní aplikaci ČSOB Smart
21.4.2021 | Jan Bachura, zpráva ČSOB | |
Klienti skupiny ČSOB budou moci od května využívat novou aplikaci ČSOB Smart pro mobilní bankovnictví a zároveň v ní uvidí veškeré své produkty v rámci skupiny ČSOB. Součástí nové aplikace bude rovněž virtuální asistentka Kate. Nové mobilní bankovnictví slibuje vyšší bezpečnost, intuitivní ovládání a řadu nových funkcí, které klientům usnadní práci s platebními transakcemi. ČSOB přichází také s inovacemi v internetovém bankovnictví.
„Nový ČSOB Smart i internetové bankovnictví jsou jednotným digitálním řešením pro klienty ČSOB i Poštovní spořitelny. Chceme jim nabídnout bezpečnější a komfortnější způsob přihlašování prostřednictvím ČSOB Identity. Ta přináší možnost volby přihlašovacích údajů a jednoduchou autorizaci transakcí pomocí aplikace ČSOB Smart klíč. S ČSOB Identitou se naši klienti navíc přihlásí do digitálních služeb skupiny ČSOB, portálů státní správy i k službám našich partnerů,“ říká Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za oblast Retail. Dosavadní aplikace ČSOB Smartbanking bude u klientů skupiny ČSOB postupně nahrazena novou aplikací ČSOB Smart, do které se klienti budou přihlašovat prostřednictvím ČSOB Identity. V průběhu dubna budou aplikaci moci využívat noví klienti skupiny ČSOB. Od května si aplikaci budou moci stáhnout i stávající klienti, kteří nyní využívají aplikaci ČSOB Smartbanking. Skupina ČSOB připravila plán vstupu svých klientů k novým službám aplikace Smart i internetového bankovnictví od května až do listopadu. Podle vyjádření banky bude každý klient o přechodu do nové aplikace a internetového bankovnictví včas informován. Nový design, nové funkce Nová aplikace ČSOB Smart představí svým uživatelům úplně nový design a také palcové menu, díky kterému bude moci uživatel vše důležité odkliknout ve spodním řádku právě prostřednictvím palce. Jednotlivé produktové dlaždice si bude moci každý přeskládat podle svých preferencí. Nová funkcionalita „Důvěryhodný příjemce“ zajistí, že každý uživatel si bude moci označit zvolené transakce jako důvěryhodné a nebude tak docházet k autorizaci. Další zjednodušení bez nutnosti autorizace bude možné u plateb na vlastní účet a také u plateb do 500 korun v rámci celkového limitu 2 500 korun za den. ČSOB Smart bude ještě více propojen s aplikací ČSOB Smart klíč pro ověřování transakcí. Uživatel si bude moci do svého Smart profilu nahrát jakýkoliv obrázek nebo třeba svou fotografii. Virtuální asistentka Kate Virtuální asistentka Kate je první službou tohoto typu na českém bankovním trhu. Unikátnost Kate podtrhuje i možnost ovládání hlasem, její velkou výhodou je, že výborně komunikuje v češtině. „Její jedinečnost podtrhuje propojení až do koncových systémů banky a datová analytika umožňující personalizaci a doptávání se klienta opravdu pouze na to, co o něm či řešené situaci neví. Kate dokáže upozornit na vypršení platnosti dokladu, zajistí dobrovolné příspěvky na charitu nebo pomůže s pojištěním. Kate zvládne vytočit asistenční službu, a dokonce vybrat pojištění v rámci Zelené karty nebo propojit uživatele s dodavatelem energií. Samozřejmostí je propojení s informační linkou ČSOB nebo aktivace klientského programu Svět odměn,“ sdělila k novince Michaela Lhotková, výkonná ředitelka zodpovědná za oblast Inovace a Digital ve skupině ČSOB. Inovace v internetovém bankovnictví Součástí změn jsou také inovace v internetovém bankovnictví. Tou největší novinkou je způsob přihlašování, který bude možný pouze přes ČSOB Identitu. Internetové bankovnictví je navíc zcela totožné jak pro klienty ČSOB, tak i pro klienty Poštovní spořitelny. Uživatelé budou moci využít stejné novinky v oblasti autorizace plateb jako přináší aplikace ČSOB Smart. ČSOB Smart klíč zůstává ČSOB Smart klíč je důležitým bezpečnostním prvkem pro platby na internetu nebo pro přihlášení do aplikace ČSOB Smart i internetového bankovnictví. Díky Smart klíči není nutné přepisovat SMS kódy, vše vyřeší aplikace, která je ke stažení v App Store i Google Play. reklama

|

Pozn.: Váš hlas se zobrazí po obnovení stránky
všechny články | |
Dále v rubrice
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
České banky zvyšují bezpečnost plateb: UniCredit i Fio zavádějí ověřování příjemce
Český bankovní trh se připravuje na zavedení evropské služby ověřování příjemce plateb (Verification of Payee), která má výrazně omezit chybné či podvodné transakce. Tato novinka umožní klientům ověřit, zda číslo účtu (IBAN), které zadávají při platbě...
|
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Klienty lákají bonusy i výhodnější podmínky
Podzim bývá tradičně obdobím, kdy banky zintenzivňují boj o nové klienty – a letošní rok není výjimkou. Finanční domy přicházejí s pestrou nabídkou akcí a bonusů, které mají motivovat jak nové, tak stávající klienty. Co zajímavého banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled...
|
všechny články v rubrice
|