Komerční banka prodlužuje a sjednocuje otevírací dobu svých poboček
30.4.2021 | Jan Bachura, zpráva Komerční banky | |
Komerční banka upravuje od 1. května 2021 otevírací dobu všech svých 241 poboček. Klienti budou moci ve vybraných dnech využít služeb obchodních míst již od 8:00, respektive až do 18:00 hodin. Rozšířená otevírací doba bude jednotná pro všechny pobočky s výjimkou obchodních center, kde je rozsah provozu stanoven individuálně. Komerční banka tak reaguje na ukončení nouzového stavu a měnící se potřeby klientů. Pobočky dle běžné provozní doby otevřela již v polovině dubna Sberbank.
Ukončení nouzového stavu a postupné plánované rozvolňování protiepidemických opatření s sebou nesou návrat do off-line světa. Komerční banka proto mění zkrácenou otevírací dobu na svých pobočkách. Od 1. května 2021 dojde k jejímu rozšíření a zároveň k sjednocení. Ve vybraných dnech budou pobočky otevřené již od 8:00, respektive až do 18:00. Přehled poboček všech bank najdete zde „Úpravou otevírací doby poboček KB reagujeme na měnící se potřeby našich klientů, jako jsou flexibilita či dostatek času na kvalitní poradenství, které poskytujeme jak pro občany, tak i pro podnikatele a právnické osoby. Na všech našich pobočkách a 37 Firemních centrech jsou k dispozici specialisté, kteří jsou připraveni nabídnout poradenství a individuální řešení v celém rozsahu finančních služeb, ať už fyzicky nebo vzdáleně,“ uvádí Marek Vosátka, výkonný ředitel Retailového bankovnictví Komerční banky. Nová jednotná otevírací doba se týká všech obchodních míst Komerční banky s výjimkou individuálního nastavení u vybraných poboček umístěných v obchodních centrech. Jejich seznam je uvedený na webových stránkách banky. Pobočky dle běžné provozní doby otevřela i Sberbank Sberbank od pondělí 12. dubna 2021 otevřela všechny své pobočky dle běžné provozní doby. Banka i přes zpřísňující se březnová opatření zachovala provoz všech svých poboček a firemních center, pouze upravila jejich otevírací dobu. Nyní již mohou klienti pobočky opět navštěvovat v časech, na které jsou dlouhodobě zvyklí. Nadále si však mohou rezervovat schůzku i mimo jejich otevírací dobu. Všechny pobočky stále zachovávají preventivní opatření k co nejvyšší ochraně zdraví zaměstnanců i klientů. K dispozici je i dálkový přístup pomocí internetového bankovnictví, webových stránek banky nebo call centra, jehož kapacity banka posílila. Nadále pokračuje i spolupráce s finančními poradci, které mohou klienti též využívat. „Jsem rád, že se nám daří dlouhodobě zachovat co nejvyšší možná obsluha našich klientů a provoz poboček jsme nepřerušili. Nyní jejich otvírací dobu vracíme do běžných časů, na které jsou klienti zvyklí. Věřím, že naši snahu co nejvíce jim ulehčit tuto náročnou dobu i nadále ocení,“ říká Milan Horák, Head of Retail, Sberbank. Na všech pobočkách banky nadále trvají všechna doporučená hygienická opatření. Klienti si mohou nadále rezervovat schůzku na pobočce předem kontaktováním osobního bankéře, využitím rezervačního formuláře, emailu nebo telefonu na pobočku. Sberbank kromě toho umožňuje domluvit si schůzku i mimo otevírací dobu pobočky. Banka nedávno modernizovala bankomatovou síť a na všech pobočkových bankomatech zprovoznila funkce vkladů hotovosti. O této novince jsme podrobně psali v článku zde. reklama

|

všechny články | |
Dále v rubrice
Cestování s mazlíčkem: Průvodce cestovním pojištěním pro zvířata
Dovolená s pejskem či kočičkou? Stále více Čechů cestuje do zahraničí se svými čtyřnohými společníky. Taková cesta však vyžaduje důkladnou přípravu – od pasu přes očkování až po cestovní pojištění pro mazlíčky. Veterinární péče v cizině totiž dokáže...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Srovnání stavebních spořitelen: Letní akce a zvýhodnění
Stavební spoření je vhodné pro toho, kdo si chce pravidelně spořit nebo odložit větší sumu peněz, a při tom minimálně 6 let tyto finanční prostředky nepotřebuje. V průběhu spoření získává klient spolu s úroky z naspořené sumy i státní podporu...
|
Pojištění dlouhodobé péče: Kdy a jak pojišťovna plní?
Ztráta soběstačnosti může přijít náhle a s sebou přináší jak fyzickou, tak značnou finanční zátěž pro jednotlivce i jejich blízké. Pojištění dlouhodobé péče je řešením, jak se připravit a zajistit si důstojný život i s potřebou cizí pomoci. Zjistěte, kdy a za jakých podmínek...
|
všechny články v rubrice
|