Více než 60 procent klientů používá mobilní bankovnictví
9.9.2021 | Jan Bachura, zpráva MONETA Money Bank | |
Mobilní bankovní aplikaci s názvem Smart Banka již pro své platby používá přes 60 procent nefiremních klientů MONETA Money Bank. Na pobočkách své platby naopak zadává již jen jedno procento klientů banky z řad fyzických osob.
Uživatelů mobilní bankovní aplikace Smart Banka od MONETA Money Bank výrazně přibývá. Klienti v ní mohou spravovat všechny bankovní účty z jednoho místa a prostřednictvím mobilního telefonu tak mohou podle vyjdáření banky ovládat až 97 % všech bankovních operací. „V oblasti provádění platebních transakcí jsme zaznamenali velký posun. Více než 60 % našich nefiremních klientů zadává své platby prostřednictvím Smart Banky, 39 % pak používá internetové bankovnictví. Pouze 1 % stále navštěvuje naše pobočky,“ říká Zuzana Filipová, ředitelka ESG a komunikace MONETA Money Bank. Smart Banka nové generace nabízí více než 200 funkcí. „Všechny funkce jsou ve spolupráci s uživateli vyvinuty tak, aby byly maximálně jednoduché, intuitivní a především bezpečné. Součástí vylepšené Smart Banky je také nový design uživatelského rozhraní a možnost přizpůsobení si aplikace svým potřebám. K této personalizaci využíváme také umělé inteligence,“ vysvětluje senior manažer digitálních kanálů Jakub Komenda z MONETA Money Bank s tím, že celý vývoj a provoz Smart Banky je zcela bez uhlíkové stopy. „Kromě zadávání platebních transakcí (včetně funkce okamžité platby) a správy všech svých účtů na jednom místě si mohou klienti banky přes aplikaci Smart Banka například sjednat cestovní pojištění, založit účet, vyřídit půjčku nebo zažádat o kreditní kartu či povolení kontokorentu. Součástí mobilní aplikace je i například správa karet, jejich blokace nebo změna limitů plateb. Díky novým widgetům mají klienti okamžitý přehled o stavu svých financí a o pohybu prostředků na účtech upozorní klienta v reálném čase push notifikace. Klienti MONETA Money Bank mohou obsloužit skrze Smart Banku až 97 % bankovních operací,“ dodává Filipová. reklama
|
Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace. Podle návštěvníků Finparády.cz má nejlepší mobilní aplikaci Equa bank, pro kterou hlasovalo celkem 30 návštěvníků, a to s průměrnou známkou 1,53 (k 9. 9. 2021, 12:00). Zdroj: Finparáda.cz
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Generali Česká pojišťovna...
|
Která bankovní mobilní aplikace je podle uživatelů nejlepší?
Banky své mobilní aplikace stále vylepšují a dodávají nové funkce, aby vyšly vstříc svým klientům a umožnily jim pohodlnou a snadnou obsluhu sjednaných produktů přímo z mobilního telefonu. Klienti pak mohou dát zpětnou vazbu, jak se jim aplikace líbí...
|
U Fio banky si nově při výběru zvolíte skladbu bankovek
Vybíráte si hotovost z bankomatu a rádi byste si zvolili bankovky, které zrovna potřebujete? Většina bank již tuto možnost ve svých bankomatech nabízí. Nově ji ještě před koncem roku přidala Fio banka...
|
Nachytat se může každý: Jak se chovat, abyste nepodlehli kyberútokům?
Počet kyberútoků stále roste a škoda, kterou kyberútočníci napáchají, se neustále zvyšuje spolu s tím, že kyberútoky jsou čím dál častější. Loni celková škoda na klientech všech bank přesáhla miliardu korun a přesáhne ji i letos. Jak se chovat, abyste útokům odolali...
|
všechny články v rubrice
|