Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Klienti mBank mohou v mobilní aplikaci chatovat s bankou

17.9.2021  |  Jan Bachura, zpráva mBank
  


Obrázek: mBankMožnost chatu s expertem mBank, kterou banka před časem přidala do internetového bankovnictví, je nyní k dispozici i v mobilní aplikaci. Díky této novince nyní klienti mBank vyřeší své požadavky kdekoliv. Nemusí tak sedět u počítače, volat na mLinku nebo navštěvovat pobočku.


mBank nově nabízí možnost spojit se s expertem mBank přímo v mobilní aplikaci. Pro zahájení chatu s odborníkem stačí kliknout na ikonku „Chat“ v záložce Info. Klienti, kteří používají smartphony s operačním systémem Android, se do chatu dostanou také po kliknutí na 3 vodorovné proužky vlevo nahoře hned po otevření aplikace. V operačním systému iOS je po otevření aplikace potřeba kliknout na šipku v záhlaví obrazovky, která se nachází vpravo nahoře vedle křestního jména. Na otázky klienta odpovídá reálná osoba – expert mBank – nejde o automatické odpovědi chatbota.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


„Chat v mobilní aplikaci je zároveň propojen s tím v internetovém bankovnictví. Klienti tak mohou konverzaci zahájit v internetovém bankovnictví a poté v ní pokračovat v aplikaci, případně i naopak. Historie konverzace se ukládá zároveň v obou rozhraních. Aplikace navíc klienta pomocí notifikace upozorní na odpověď či doplnění ze strany banky, i když bude odhlášen,“ říká Michal Pokluda, který má v mBank na starosti digitální kanály.

Díky mobilní aplikaci mBank je možné rovněž kontaktovat reálného bankéře na mLince pomocí funkce „click to call“ nebo prostřednictvím chatu, a to kdykoliv a odkudkoliv bez nutnosti dalšího ověření. Klienti si tak nemusejí pamatovat žádné další ověřovací kódy.

Expert mBank může klientovi přímo do chatu poslat soubor nebo odkaz, aby mu pomohl jeho požadavek vyřešit rychleji. Vzhledem k tomu, že se historie konverzace zachovává, mohou se klienti k těmto souborů a odkazům kdykoliv vrátit.

Chatování v mobilní aplikaci nabízejí i další banky. Klienti Air Bank mohou v mobilní aplikaci My Air chatovat s virtuální asistentkou Anetou, v nové mobilní aplikaci od ČSOB s názvem ČSOB Smart pomáhá klientům s jejich dotazy virtuální asistentka Kate a chat v mobilní aplikaci mohou využít i klienti Raiffeisenbank.



Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci



Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace.

Podle návštěvníků Finparády.cz má nejlepší mobilní aplikaci Equa bank, pro kterou hlasovalo celkem 31 návštěvníků, a to s průměrnou známkou 1,52 (k 16. 9. 2021, 14:00).

                  Obrázek: Smajlíci

Banka a mobilní aplikace
Air Bank - My Air
Banka CREDITAS - CREDITAS Banking
Česká spořitelna - George
ČSOB / Poštovní spořitelna - ČSOB Smart
Equa bank - Mobilní bankovnictví
Fio banka - Fio Smartbanking CZ
Hello bank! - Smartbanking
Komerční banka - Mobilní banka
mBank - mBank CZ
MONETA Money Bank - Smart Banka
Raiffeisenbank - Mobilní eKonto
Sberbank - Sberbank Online Mobile
UniCredit Bank - Smart Banking
Zdroj: Finparáda.cz


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Online účet založíte jak pro firmu, tak i pro děti

Obrázek: Muž u notebooku Pro koho je možné založit účet online? Kromě klasické nabídky pro fyzické osoby umožňuje od poloviny března Raiffeisenbank zakládat účty online právnickým osobám. Dále mohou klienti mBank otevřít běžný účet pro své děti bez nutnosti navštívit pobočku...

Platby na kontakt: hodně klientů, málo plateb

Obrázek: Žena s mobilem v ruce Snazší posílání peněz mezi lidmi pomocí telefonního čísla namísto čísla bankovního účtu už půl roku umožňuje služba Platby na kontakt. Za tu dobu se do ní přihlásilo půl milionu klientů šestice bank, které tento typ transakcí umožňují...

Digitalizace bank - co si nově můžete sjednat online?

Obrázek: Digitalizace Banky svým klientům stále více nabízejí možnost sjednání produktů a služeb z pohodlí domova. Novinky v online sjednání představila Raiffeisenbank a ČSOB. Raiffeisenbank umožňuje od poloviny března právnickým osobám zakládat účty online a klienti ČSOB...

Odměna až 24 000 Kč nebo televize. Jaké jsou nové odměny bank?

Obrázek:Běžné účty slevy a bonusy UniCredit Bank nabízí až 24 000 Kč při sjednání nové půjčky. Air Bank spouští svět výhod Unity. Jaké výhody a odměny nabízejí banky v dubnu? Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz