Česká spořitelna digitalizuje pojistné produkty
10.11.2021 | Jan Bachura, zpráva České spořitelny | |
Česká spořitelna za poslední rok posílila na poli digitalizace a zrychlila a zjednodušila proces uzavírání produktů životního a neživotního pojištění. Jednotlivé produkty zaměřené na pojištění lze sjednat přímo v digitálním bankovnictví George, a to bez vyplňování osobních údajů nebo nutnosti návštěvy pobočky.
„V loňském roce jsme díky tomu, že si u nás klienti sjednali pojištění schopnosti splácet úvěry, vyplatili přes 400 milionů korun. Největším nárůstem plnění, který má samozřejmě hlavního jmenovatele - a to pandemii koronaviru - byla ztráta zaměstnání (nárůst o 83 %) a pracovní neschopnost (růst o 21 %),” říká Jakub Jírovec, šéf tribu pojištění v České spořitelně, jehož tým se za poslední dva roky rozrostl z pěti na více než třicet expertů a úzce spolupracuje s kolegy v bance i pojišťovnách. V prvním pololetí letošního roku Česká spořitelna zatím z tohoto pojištění klientům vyplatila pojistné plnění ve výši 278 milionů korun. Pojištění schopnosti splácet úvěr rostlo a sjednává se větší podíl vyšší varianty zahrnující krytí ošetřování člena rodiny a myslí i na podnikatele při zrušení živnosti. Vlivem pandemie a poklesu zájmu o cestování se meziročně snížil počet klientů, kteří si sjednali cestovní pojištění. V prodeji neživotního pojištění potom Česká spořitelna posílila meziročně o 54 % a jen od začátku letošního roku do konce září klienti uzavřeli téměř 29 000 nových smluv. „Reagujeme i na významné živelní události. Od léta mohou klienti z oblastí postižených tornádem využít pojištění nemovitosti na rok zdarma,” doplnil Jan Bojko, který má v České spořitelně na starosti oblast neživotního pojištění. Česká spořitelna svým klientům pomáhá i se zajištěním jejich příjmu formou životního pojištění. Banka v této oblasti zejména vytvořila nový tabletový proces na sjednání životního pojištění, který zvyšuje klientský zážitek z celého procesu, digitalizuje ho a o více jak 50 % zkracuje čas, který je potřebný pro sjednání životního pojištění. „Zaměřili jsme se i na skupinu seniorů, která byla z pohledu produktové nabídky dlouhodobě opomíjená a připravili ve spolupráci s pojišťovnou Kooperativa dvě nová rizika MAJÁK a MAJÁK+, která pomáhají nejen seniorům se zorientovat v těžkých životních situacích a v případě MAJÁKU+ některé z nich dokonce vyřeší,“ dodal Lukáš Míka, který má v České spořitelně na starost životní pojištění. „Významně jsme akcelerovali v oblasti digitalizace, která se promítla do všech našich pojišťovacích produktů. Díky těmto inovacím umíme klientům většinu produktů zprostředkovat skrze digitální kanály rychleji a pohodlněji. Jak technologicky, tak obchodně jsme potvrdili pozici jednoho z největších poskytovatelů pojištění na českém trhu,” doplnil Jakub Jírovec s tím, že prioritou je klást důraz na péči o klienty a pokračovat v zavádění inovací, které pro klienty znamenají rychlost, jednoduchost a pohodlnost. Mezi hlavní vylepšení, která za poslední rok Česká spořitelna v oblasti pojištění představila, jsou: - rychlé sjednání pojištění majetku v mobilním bankovnictví George bez nutnosti návštěvy pobočky,
- snadné a rychlejší sjednání pojištění majetku v pobočkové síti, které probíhá na obrazovce tabletu,
- infolinka MAJÁK - první produkt v České spořitelně, který byl vytvořen primárně pro potřeby seniorů,
- dobré rady k hlášení pojistných událostí v mobilním bankovnictví George,
- zjednodušení procesu hlášení pojistných událostí přes telefon u pojištění osobních věcí a karet,
- nové jednorázové cestovní pojištění přímo v mobilním bankovnictví George bez složitého vyplňování osobních údajů a sjednáním do 1 minuty.
reklama

|
 RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v dubnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu dubna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, mBank, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Air Bank společně s O2 přinášejí nový tarif NEO Easy. Nabídne neomezené volání i data
Air Bank přináší svým klientům nový mobilní tarif NEO Easy ve spolupráci s O2. Nabídne neomezené volání, SMS i data bez smluv a závazků, a to vše za zvýhodněnou cenu 549 Kč měsíčně. Stačí zaplatit tarif kartou Air Bank a provést pět plateb měsíčně...
|
Po třech měsících jdou sazby opět dolů
ČNB se po tříměsíční přestávce rozhodla znovu snížit svoji hlavní úrokovou sazbu – dvoutýdenní repo – na úroveň 3,50 %. Tato sazba se tak nyní nachází na nejnižší úrovni za posledního tří a půl roku...
|
všechny články v rubrice
|