Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

mBank má v Česku 400 tisíc klientů

13.7.2012  |  Zdeněk Bubák


Internetová mBank informovala o tom, že v České republice získala již 400 tisíc klientů. Potvrdila tak fakt, že je největší internetovou bankou na českém trhu. Zákazníkem s pořadovým číslem 400 000 se stal sedmadvacetiletý Pavel z Nového Města na Moravě, který k mBank přešel od České spořitelny. Banka svého čtyřstého tisícího klienta odměnila jízdním kolem z limitované edice mBike od výrobce kol Author v hodnotě 20 tisíc korun. Student postgraduálního studia biomedicíny na Karlově Univerzitě neskrýval údiv a překvapení. „Už mě obtěžovalo platit za každý příkaz v internetovém bankovnictví, tak jsem si zřídil účet v mBank. Netušil jsem, že kolem toho bude takový rozruch. Za kolo díky, přes léto se určitě bude hodit,“ říká s úsměvem Pavel, novopečený klient s významným pořadovým číslem. „Navíc student nebudu věčně a tady mám vlastně studentské slevy natrvalo,“ doplňuje. „Pavel přesně ilustruje trend, jací lidé k nám do mBank chodí. Jsou to především mladí, moderní lidé. Jsme bankou první volby pro lidi, kteří končí školu a začínají se stavět na vlastní nohy,“ popisuje skupinu nových klientů marketingový ředitel mBank Petr Vondráček. „Noví zákazníci k nám evidentně přicházejí častěji než ke konkurenci. Jsme již dobře zavedenou bankou, z hlediska počtu klientů patříme mezi pět největších bank v České republice. Velkým kamenným bankám šlapeme na paty a těm novým, malým rychle utíkáme,“ pochvaluje si současný stav generální ředitel mBank Roman Truhlář. mBank také nedávno vyhlásila, že se její hospodaření překlopilo do černých čísel a v prvním čtvrtletí roku 2012 již byla zisková, což zatím o ostatních mladých bankách nelze konstatovat.

Vstup mBank na český trh byl určitým přelomem v českém bankovnictví

Druhou čistě internetovou bankou je ZUNO, která má v současnosti cca 45 tisíc klientů, a je tak z pohledu počtu klientů zhruba 9 x menší než mBank. Vstup mBank v listopadu 2007 přinesl do českého bankovnictví nový koncept nízkonákladové internetové banky a zahýbal s dříve statickými velkými bankami, které poté začaly více investovat do svých internetových bankovnictví a odhodlaly se ke snižování cen za některé transakce a ke zpřehlednění svých portfolií produktů a sazebníků. Přestože o mBank není v médiích nyní tolik slyšet, jako např. o nejnovějším přírůstku na českém bankovním trhu - Air Bank - tak počet klientů mBank svědčí o tom, že tato internetová banka stále roste a neřekla tak poslední slovo, a že je v oblasti bankovnictví přes internet stále lídrem.

mBank je retailovou divizí elektronického bankovnictví jedné z největších polských finančních institucí – BRE Bank SA. Ta se specializuje na poskytování bankovních služeb velkým podnikatelským subjektům a mezinárodním korporacím, ale též na segment malých a středních podniků. BRE Bank SA je členem skupiny Commerzbank, která je druhou největší bankou v Německu, a je zároveň jednou z vedoucích finančních institucí v Evropě. V polské BRE Bank vlastní více než 70% podíl.  

Podle slov generálního ředitele mBank Romana Truhláře se banka bude snažit služby pro své klienty stále vylepšovat. Informací, která jeho slova potvrzuje, je, že call centrum pro české a slovenské klienty se přesune z polské Lodže do Prahy, a to do konce tohoto roku.


Jízdní kolo na snímku zíkal 13. července 2012 od mBank klient s pořadovým číslem 400 000.
Autor fotografie: Zdeněk Bubák, Finparáda

Obdarovaný klient hovoří se zástupci mBank a novináři. Na snímku zleva generální ředitel mBank Roman truhlář, klient Pavel, tisková mluvčí mBank Ivana Buriálnková a marketingový ředitel mBank Petr Vondráček .
Autor fotografie: Zdeněk Bubák, Finparáda.cz

mBank návštěvníkům hudebních festivalů rozdá během prázdnin čtvrt milionu kondomů

Návštěvníci hudebních festivalů se mohou těšit na neobvyklý suvenýr. mBank bude rozdávat kondomy. Speciální edici pánských ochran si banka nechala vyrobit u společnosti Primeros. Zabaleny budou po jednom kuse v papírové krabičce s logem mBank a nápisem  Zavolám ti… Dáš mi číslo?

Během letního období se chce banka zaměřit na oslovení nových klientů, především z řad mladých lidí, kteří ještě nevyužívají služeb žádné banky a nevlastní bankovní účet. „Cítíme se být bankou první volby pro lidi, kteří končí školu, dorostli do věku, kdy odcházejí od rodičů a začínají se stavět na vlastní nohy. Oslovovat je budeme přímo na letních hudebních festivalech,“ prozrazuje marketingový ředitel mBank Petr Vondráček plány banky na nejbližší období.    

Kondomy budou rozdávat týmy proškolených hostesek. „Vtip je v tom, že na krabičce je kromě barev mBank také nápis Zavolám ti… Dáš mi číslo?  Hostesky si poznačí telefonní číslo dotyčného, jemuž v následujících dnech zavolají pracovníci telefonního prodeje a nabídnou mu produkty mBank. Druhým efektem kampaně je skutečnost, že nápis na krabičce může sehrát úsměvnou roli při seznamování partnerů a vzájemném vyměňování telefonních čísel,“ upřesňuje Petr Vondráček. Podle jeho slov banka očekává, že kampaň vyvolá velký zájem. „Kondomy budou zadarmo, poptávka po nich bude určitě vysoká. Navíc v Čechách žádná kampaň s pánskými ochranami dlouho nebyla, a už vůbec ne v bankovním sektoru. My se odvážných nápadů nebojíme,“ dodává marketingový ředitel Petr Vondráček.

Nová kampaň nachází podporu i u odborníků. „Dokážu si představit, jak to na letních hudebních festivalech vypadá. Takový kondom se může náramně hodit. mBank zaslouží pochvalu. Chrání mladé před nechtěným početím, před přenosnými pohlavními chorobami a ke všemu je vtipnou cestou vychovává k finanční gramotnosti,“ chválí mBank známý sexuolog Radim Uzel.

Dodavatelem speciální edice bankovních kondomů je společnost Primeros. „Vsadili jsme na kvalitu a oslovili zavedeného českého výrobce. Není to žádný dovoz z Asie. Kondomy splňují nejpřísnější normy. Krabička obsahuje na vnitřní straně i návod k použití,“ upřesňuje Petr Vondráček.    

Návštěvníci letních hudebních festivalů mohou získat zdarma kondom mBank například na těchto akcích v České republice:
Festival Termín
Open Air Music Fest Přeštěnice 20. – 21. 7.
Let It Roll 20. – 21. 7.
Fingers Up 21. 7.
Benátská noc 27. – 29. 7.
Coomball Open Air 28. 7.
Open Air Panenský Týnec 9. – 11.8.
Sázava Fest 2. – 4. 8.
Hip Hop Camp 16. – 18. 8.
Rock for Church(ill) 24. – 25. 8.

Kampaň připravila pro mBank agentura Attention Media. PR kampaně má na starost PR divize agentury McCann-Erickson. Paralelně bude stejná kampaň probíhat i na Slovensku.


Na snímku jsou prezervativy od mBank, které budou rozdávány na hudebních festivalech.
Autor obrázku: mBank

 





    



Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,0 % p.a. u ročního vkladuvíce
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více




všechny články
Dále v rubrice

Digitální podpis otevírá novou éru hypoték. ČSOB je první na trhu

Obrázek: Hypo lupa Klienti v Česku mohou nově podepisovat všechny dokumenty k hypotéce kvalifikovaným elektronickým podpisem vydaným na základě bankovní identity. Jako první tuto možnost zavádí ČSOB Hypoteční banka, další banky chystají spuštění začátkem příštího roku...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Srovnání stavebních spořitelen v prosinci: Nejvýhodnější nabídky na konci roku

Obrázek: Model domku a peníze Stavební spoření je jednou z možností, jak bezpečně ukládat peníze s podporou od státu. Hodí se především pro ty, kteří si chtějí pravidelně odkládat finance a nebudou je potřebovat alespoň šest let. Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních nabídek stavebních spořitelen...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies