Mobilní bankovnictví od Raiffeisenbank používá již přes 500 tisíc klientů
| 2.2.2022 | Jan Bachura, zpráva Raiffeisenbank | |
Počet aktivních uživatelů digitálních kanálů Raiffeisenbank přesáhl 700 tisíc. Z toho více než 500 tisíc se alespoň jednou přihlásí do mobilního bankovnictví a 410 tisíc do internetového bankovnictví. Třetina klientů se potom přihlašuje do obou kanálů.
Počet aktivních uživatelů digitálních kanálů Raiffeisenbank přesáhl 700 tisíc. Z toho více než 500 tisíc se alespoň jednou přihlásí do mobilního bankovnictví a 410 tisíc do internetového bankovnictví. Třetina klientů se potom přihlašuje do obou kanálů. Nejčastějšími důvody návštěvy mobilní aplikace je kontrola zůstatku, historie pohybů na běžném účtu nebo zadání platby. Podle dat Raiffeisenbank si uživatelé rovněž oblíbili grafické přehledy rozdělení transakcí do kategorií a povolují a zakazují internetové platby na svých platebních kartách. Oblíbenost mobilního bankovnictví dokazuje i počet sjednaných úvěrů. Ten v prosinci dosáhl 40 % z celkové produkce banky. Čtěte také zde: Žebříček mobilního bankovnictví. Jak dopadla aplikace vaší banky? „Převaha počtu přihlášení do mobilního bankovnictví pramení z jednoduchosti a dostupnosti mobilní aplikace, včetně unikátních funkcí, které internetové bankovnictví neumí. Těmi jsou například práce s QR kódy nebo přehled nejbližších poboček a bankomatů,” říká Jitka Nováková, Digital Channels Expert Raiffeisenbank. Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace. Podle návštěvníků Finparády.cz má nejlepší mobilní aplikaci Equa bank, pro kterou hlasovalo celkem 42 návštěvníků, a to s průměrnou známkou 1,60 (k 1. 2. 2022, 18:00). Zdroj: Finparáda.cz
všechny články | |
Dále v rubrice
Aplikace Air Bank má nový design. Přehlednější, sjednocená a intuitivnější
Air Bank představila rozsáhlý redesign své mobilní aplikace, která pro většinu jejích klientů slouží jako hlavní způsob správy financí. Nový design přináší jednodušší orientaci, lepší čitelnost a sjednocený vzhled jednotlivých služeb...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence
Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...
|
Sazby hypoték stagnují, nejvýhodnější je nyní fixace na tři roky
Listopad přinesl na hypoteční trh stabilizaci. Podle aktuálních dat Swiss Life Hypoindex se průměrná nabídková sazba hypoték udržela na úrovni 4,91 %, tedy stejně jako v říjnu. Letos tak úrokové sazby měřeny tímto indexem klesly o necelou třetinu...
|
všechny články v rubrice
|