Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

mBank vylepšila internetové a mobilní bankovnictví

13.6.2022  |  Jan Bachura, zpráva mBank
  


Obrázek: Lidé s mobilemmBank do svého internetového a mobilního bankovnictví přidala novou funkcionalitu, díky níž budou mít klienti přehled o tom, u jakých internetových obchodníků mají uloženou platební kartu.


mBank přichází s další novou funkcionalitou a do své mobilní aplikace a internetového bankovnictví přidala v historii transakcí nový filtr s názvem „Karta uložená u obchodníka“.

„Díky tomuto novému filtru naši klienti získají přehled o všech transakcích u obchodníků, které proběhly v režimu s uloženými údaji jejich platební karty. Můžou se tak například přihlásit do svého profilu v daném e-shopu a platební kartu z něj odebrat,“ vysvětluje Michal Staněk, produktový manažer platebních karet mBank.

Pokud klient nakupuje u obchodníka pravidelně a důvěřuje mu, uložení platební karty mu platby zjednodušuje. Nemusí totiž při každém dalším nákupu opisovat její detaily. Stačí, když si vybere platební kartu, kterou má na daném webu již uloženou, a s ní nákup pohodlně uhradí. V některých e-shopech se však může při platbě velmi snadno stát, že člověk přehlédne, že k uložení údajů platební karty došlo.

„Naším cílem je poskytnout klientům takové nástroje, které jim umožní bezpečně a zároveň pohodlně používat platební kartu v on-line prostředí a aktivně ji spravovat a kontrolovat. Jedním z nich je i tento nový filtr,“ dodává Michal Staněk.

K filtru se klient dostane přímo ve své mobilní aplikaci nebo internetovém bankovnictví. Stačí, když si v sekci platby otevře historii transakcí a klikne na záložkou „Typ“.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci



Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace.

Podle návštěvníků Finparády.cz má nejlepší mobilní aplikaci ČSOB, pro kterou hlasovalo celkem 1 556 návštěvníků, a to s průměrnou známkou 1,13 (k 10. 6. 2022, 14:00).

                  Obrázek: Smajlíci

Banka a mobilní aplikace
Air Bank - My Air
Banka CREDITAS - CREDITAS Banking
Česká spořitelna - George
ČSOB / Poštovní spořitelna - ČSOB Smart
Equa bank - Mobilní bankovnictví
Fio banka - Fio Smartbanking CZ
Hello bank! - Smartbanking
Komerční banka - Mobilní banka
mBank - mBank CZ
MONETA Money Bank - Smart Banka
Raiffeisenbank - Mobilní eKonto
UniCredit Bank - Smart Banking
Zdroj: Finparáda.cz




      
  


Související články:
mBank do mobilní aplikace přidala přehled o platbách za předplatné

mBank nově nabízí potvrzování internetových plateb pomocí mobilu

mBank nabízí další způsob mobilní komunikace

Podívejte se na bankovnictví pro chytré mobily od mBank

Smartphony dobývají naše banky - další je mBank



všechny články
Dále v rubrice

Trendem roku 2023 v retailu a e-commerce jsou odložené platby

Obrázek: Placení mobilem Mastercard Digitalizace a technologické inovace umožňují použití nástrojů, které si oblíbili nejen mladí uživatelé. Čím dál více lidí je využívá při placení a v letošním roce podle všeho zažijeme růst zájmu o odložené platby. Česko tak bude následovat trend...

Air Bank nabízí novým klientům 500 korun za vyzkoušení účtu

Obrázek: Air Bank placení mobilem Air Bank nabízí novým klientům 500 korun na vyzkoušení účtu v mobilní aplikaci My Air. Pro získání 500 Kč, musíte splnit dvě podmínky: založit si do konce března účet (rámcovou smlouvu) a nejpozději do konce dubna ho propojit s mobilní aplikací My Air...

Raiffeisenbank a Hello bank mění své obchodní podmínky. Co nového banky oznámily?

Obrázek: Raiffeisenbank Od května roku 2023 se mění obchodní podmínky u Raiffeisenbank a Hello bank. Banky zavedou nové služby, díky kterým klienti jednodušeji pošlou a přijmou platby, budou snadněji spravovat své investice a nově budou moct bezpečněji ovládat online převody nebo obsluhovat další služby...

Pokud zavoláte do banky, může s vámi komunikovat hlasový robot

Obrázek: Žena s mobilem a notebookem Digitalizace v bankovním sektoru se již dlouhodobě rozvíjí. Mimo jiné má vliv i na bankovní call centra. Řadu požadavků klientů již vyřídí místo lidského pracovníka tzv. chatbot, virtuální asistent...

všechny články v rubrice










   
 
Nejlepší hypotéka roku 2022
Česká spořitelna
Česká spořitelna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz