Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

UNIQA pojišťovna zrychlila výplatu pojistného plnění při úrazu

27.7.2022  |  Jan Bachura, zpráva UNIQA pojišťovny
  


Obrázek: UNIQA pojišťovnaUNIQA pojišťovna zavedla v zájmu zjednodušení a urychlení vyřízení pojistné události pro klienty nový proces proplácení škod z připojištění denního odškodného za dobu léčení úrazu. U vybraných diagnóz tak klient obdrží pojistné plnění hned po předložení první lékařské zprávy o vzniku úrazu.


Škoda z připojištění denního odškodného za dobu léčení úrazu je tak vlastně vyřízena a proplacena již během léčení úrazu. V minulosti klient vždy předkládal léčebnou dokumentaci pojišťovně až po ukončení léčení a na základě toho obdržel pojistné plnění podle smlouvy. Nyní stačí v řadě případů poskytnout pojišťovně kompletně vyplněné hlášení události s lékařskou zprávou potvrzující datum prvního ošetření, diagnózou a okolnostmi vzniku úrazu. Podle data prvního ošetření postiženého se následně podle oceňovacích tabulek UNIQA pojišťovny určí celá maximální doba léčby dané diagnózy a vypočtené pojistné plnění je neprodleně uhrazeno klientovi. Ten má tak finanční prostředky k dispozici ihned a může je využít i k okamžitému řešení nezbytných potřeb, zatímco například běžné nemocenské dávky dostane až s odstupem.

Okamžité vyřízení pojistného plnění z pojištění denního odškodného za dobu léčení úrazu se vztahuje na některá zranění s typickým průběhem léčby, například na zlomeniny, ztrátu zubů úrazem, popřípadě kvůli nutné extrakci, lehčí řezné rány, chirurgické odstranění cizích těles v těle, popáleniny a další diagnózy. U těchto událostí, nejsou-li doprovázeny od počátku komplikacemi nebo jinými doprovodnými potížemi, anebo nerozhodne-li likvidátor UNIQA pojišťovny jinak, lze využít okamžitého vyřízení po prvním oznámení škody s dokladem od lékaře. Klient by měl využít on-line hlášení škody s nahráním příslušné zprávy od lékaře, uvedením svého kontaktního e-mailu a čísla bankovního účtu, kam má být pojistné plnění poukázáno.

Přehled celé nabídky životního pojištění - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde


Dojde-li během léčby ke změně nebo doplnění diagnózy a je-li další nová diagnóza ohodnocena v oceňovacích úrazových tabulkách UNIQA pojišťovny vyšším počtem dnů, lze na základě žádosti klienta a doložení lékařské zprávy vyšší pojistné plnění doplatit.

Nový způsob likvidace škody zapadá do komplexu opatření zaměřených na proklientské zjednodušení procesu a urychlení výplaty plnění UNIQA pojišťovny, a to v duchu strategie UNIQA 3.0. Redukuje se množství dokládané dokumentace od klienta. Pro tento účel stačí nyní jediné oznámení s potvrzením diagnózy od ošetřujícího lékaře. Interně je zpracováno hned, takže pojistné plnění může odejít klientovi třeba hned druhý den. Tímto procesem se vyřídí aktuálně několik stovek škod měsíčně. Přispělo to k meziročnímu zkrácení průměrné doby likvidace škody v tomto druhu připojištění o 13,2 dne. To současně uvolňuje kapacitu odborných pracovníků UNIQA pojišťovny pro ještě efektivnější řešení složitějších pojistných událostí, jejichž zpracování rovněž zrychluje.

„Strategie UNIQA 3.0 přináší jasnou vizi: UNIQA má ambici být více než jen běžná pojišťovací společnost. Naším cílem je být poskytovatelem služeb pro lepší život a podporovat zdraví a prosperitu klientů. Zákazník a jeho zájmy jsou v centru veškeré pozornosti. Tento přístup, kdy klient může obdržet bez byrokratického dokládání různých dokumentů pojistné plnění hned, ukazuje reálný příklad takové služby. Současně přesvědčí klienta, že svoji důvěru vložil ve správného partnera,“ říká Helena Radovanská, ředitelka vývoje retailových produktů a cenotvorby UNIQA.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,60 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 6 % ročněvíce



      
  


Související články:
Žebříček rizikového životního pojištění v listopadu

Zimní sezóna motoristů je tady. Přezout pneumatiky nestačí

Požáry v turistických destinacích. Jak může pomoct cestovní pojištění?

Cestování na dovolenou se psem

Žebříček cestovního pojištění v červnu



všechny články
Dále v rubrice

Raiffeisenbank ukončí provádění odchozích plateb do Ruska a Běloruska

Obrázek: Raiffeisenbank Raiffeisenbank od 15. února 2023 přestane provádět odchozí platby do Ruska a Běloruska. Doposud byly platby monitorovány a byl posuzován jejich soulad s platnými sankčními předpisy, ale vzhledem k vývoji situace...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Pojišťovny zrychlují výplatu pojistného plnění

Obrázek: Auto Pillow pojišťovna a UNIQA pojišťovna oznámily zrychlení procesu vyřizování pojistných událostí a výplaty pojistného plnění. U Pillow pojišťovny se jedná o on-line prohlídku škody způsobené v rámci pojištění vozidla...

Raiffeisenbank zvýhodnila hypotéky

Obrázek: Dům Přinášíme vám pravidelnou informaci o změnách úrokových sazeb u hypotečních úvěrů. V uplynulém týdnu snížila úrokové sazby Raiffeisenbank, a to až o 1,1 procentního bodu...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz