Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Nová banka v Česku nebude úplně nová, ale naopak na trhu působí již 31 let

3.10.2022  |  Michal Mošnička
  


Od 4. října se Expobank CZ přejmenuje na Max banku. Rebranding je formálním zakončením prodeje Bance CREDITAS, potažmo investiční skupině CREDITAS.
Nová banka bude pokračovat ve strategii původní banky a nabídne klientům kromě stávajících produktů nově i spořicí účet s vysokým úrokem 6,01 % ročně bez omezení výše vkladu a dalších podmínek.


Kde se vzala nová banka?



Max banka působí na bankovním trhu již od roku 1991. Během své 31leté historie působila pod značkami LBBW Bank CZ a.s., BAWAG Bank CZ a.s. či Expobank CZ a.s. Max banka je nové jméno zatím samostatně působící banky, ta nově patří do investiční skupiny CREDITAS, která se zaměřuje na podnikání v oblasti financí, do níž patří i Banka CREDITAS, dále na oblast reality a energetiky. Expobank má v současné době 15 tis. klientů z toho 5 tis. firemních.

Na jaké klienty se Max banka zaměří a s jakými produkty?



Max banka bude čistě retailovou online bankou. Její komunikace s klienty bude založena především na digitálních technologiích, neboť Max banka disponuje jednou pobočkou v Praze. Její klienti však budou moci postupně využívat u některých služeb i pobočky Banky CREDITAS. Firemní klientela se v budoucnu přesune do Banky CREDITAS.
 
„Chceme maximálně využít pokročilých technologií a udělat z Max banky moderní online banku pro retailové klienty, kteří v ní najdou výhodné běžné účty, spořicí produkty i jednoduché online hypotéky a spotřebitelské úvěry, které dosud byly v nabídce jen ve formě refinancování. Korporátním klientům nabídneme plný servis v rámci Banky CREDITAS,“ odkrývá plány s Max bankou předseda představenstva Banky CREDITAS Vladimír Hořejší.
 
Kromě úročeného běžného účtu Neo a refinancování spotřebitelských úvěrů nabídne Max banka klientům od úterý 4. října spořicí účet s vysokou sazbou 6,01 % p.a. bez omezení výše vkladu a bez dalších podmínek. „V tuto chvíli jde o nejvýhodnější spořicí účet na trhu, a to nejen sazbou, ale i jeho parametry. Je určený novým i stávajícím klientům. Sazba se vztahuje na celý zůstatek a spořicí účet si můžou klienti založit online ve svém internetovém bankovnictví,“ říká předseda představenstva Max banky Jan Winkler. Max banka zvyšuje od stejného data také úrok na nově založeném korunovém ročním termínovaném vkladu, a to na 6,11 % p.a.

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde


Pohled odborníků



„I když by mělo jít o digitální retailovou banku bez poboček se zajímavým úročením na vkladových produktech a při refinancování spotřebitelských úvěrů s technologicky vyspělým online procesem převedení úvěrů banka přiznává, že zatím nemůže nabídnout bankovní identitu nebo mobilní bankovnictví, které je primární pro mladou generaci. To může být pro banku výzva k dopracování,“ říká Michal Mošnička CEO analytické společnosti Scott & Rose, která provozuje specializované hodnotící portály pod značkou Finparáda v Česku i na Slovensku. V delším časovém horizontu se však s ohledem na velikost českého trhu nepředpokládá působení samostatné Max banky, ale logicky dojde k úplné integraci banky do Banky CREDITAS. Koupě je však logický proces integrace bankovního sektoru a může být velmi výhodný pro obě strany, neboť dojde k řadě synergiím, úsporám a k doplnění produktového portfolia pro klienty.

Nové logo a vizuální styl



Nové logo i celý vizuální styl vsadil na neokoukanou a nezvyklou barevnou stylizaci a výrazné typografické řešení. Značka akcentuje to, kde se s ní budou klienti či potenciální klienti potkávat, a to především na obrazovce svého mobilu či monitoru. I vizuální styl reklam nebo podoba internetové prezentace se podvoluje displejům a požadavku responzivnosti. Autorem loga a vizuálního stylu je agentura Dynamo Design, která stojí rovněž za vizuální identitou Banky CREDITAS a skupiny CREDITAS.











      
  


Související články:
Žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů v listopadu

Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů v říjnu

Na termínovaných vkladech roste úročení. Některé banky však úrokové sazby snižují

Změny úrokových sazeb na spořicích účtech v říjnu



všechny články
Dále v rubrice

Mobilní aplikace DoKapsy má již 100 tisíc uživatelů. Co klientům nabízí?

Obrázek: Mobil Lifestylovou mobilní aplikaci DoKapsy od ČSOB má ve svém mobilu již přes sto tisíc uživatelů. Nejvyužívanějšími službami jsou nákupy jízdenek v MHD a placení parkovného. Uživatelé mají k dispozici i řadu slev

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Žebříček rizikového životního pojištění v listopadu

Obrázek: Žebříček Finparády Na Finparádě došlo k aktualizaci žebříčku rizikového životního pojištění. První místo obhájila Allianz pojišťovna, druhé místo patří MetLife pojišťovně, na třetím místě nově skončila Simplea pojišťovna, na čtvrté místo se usadila...

Stavební spořitelny lákají klienty na prémie. Kde získat nejvíce?

Obrázek: Prasátko na spoření Stavební spořitelny v současné době nabízejí sjednání stavebního spoření s prémií. Nejde o nic neobvyklého, stavební spořitelny spouští marketingové kampaně již tradičně na konci roku, aby nalákaly nové klienty...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz