Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Kooperativa pojišťovna spustila nový klientský portál

20.1.2023  |  Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny | foto: Kooperativa pojišťovna
  


Obrázek: Kooperativa pojišťovnaKooperativa pojišťovna spustila začátkem prosince 2022 novou Klientskou zónu, která nahradila původní Kooportál. Nová aplikace byla vyvinutá na přání klientů a klientských poradců. Co nabízí?



Do klientské zóny mají přístup všichni klienti Kooperativa pojišťovny se sjednanou smlouvou na fyzickou osobu v roli pojistníka. Pro snazší registraci i přihlášení je možné využít bankovní identitu.

„Zatím si naši klienti užívají jednoduchého přístupu ke smlouvám a platbám, stažení zelené karty nebo asistenční karty k cestovnímu pojištění. Právě rychlý přehled o pojištění a jednoznačný zabezpečený přístup přes BankID je velkou výhodou. Nicméně to hlavní teprve přijde, naše klientská zóna je první aplikací nové integrační platformy, která nám umožní digitalizovat mnoho našich klientských i interních procesů,“ shrnula první dojmy z nového online prostředí Eva Poláchová, členka představenstva Kooperativa pojišťovny.

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


V Klientské zóně uživatelé:
  • získají přehled o pojistných smlouvách,
  • provedou změny v kontaktních údajích,
  • nakouknou do transakční historie,
  • zaplatí pojistné,
  • sjednají si novou smlouvu,
  • vyřeší pojistnou událost,
  • vygenerují si novou zelenou kartu nebo digitální asistenční kartu.
Kooperativa pojišťovna chystá v Klientské zóně další rozšíření funkcí, například propojení online služeb mezi sebou, aby bylo možné koupit si pojištění přímo ze zóny bez nutnosti vyplňovat údaje, které již o klientovi známe.

K polovině letošního ledna Kooperativa pojišťovna eviduje přes 155 000 přihlášení do Klientské zóny, s rekordním počtem 17 445 aktivních uživatelů za jeden den.



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Na co si dát pozor při sjednání povinného ručení

Obrázek: Auto Sjednání povinného ručení nemusí být složité, přesto se při něm řidiči často dopouštějí chyb, které je později stojí nemalé peníze. Podcenění rozsahu krytí, unáhlený výběr podle ceny nebo přehlédnutí detailů ve smlouvě mohou mít nepříjemné následky...

Velké srovnání termínovaných vkladů v září

Obrázek: Graf a peníze Termínované vklady jsou zajímavou volbou pro střadatele, kteří hledají předvídatelné a nízce rizikové zhodnocení svých financí. Pokles úrokových sazeb u těchto spořicích produktů se v září 2025 proměnil v mírný růst. Přinášíme vám přehled aktuálních úrokových sazeb...

Životní pojištění: Kdy vás začne skutečně chránit?

Obrázek: Kalendář životní pojištění Mnoho lidí se domnívá, že sjednáním životního pojištění získají ochranu okamžitě. Ve skutečnosti však u řady rizik platí tzv. čekací doba, během níž pojišťovna pojistnou událost neproplatí. Její délka se liší podle typu rizika i konkrétní pojišťovny, proto je důležité ji znát ještě před podpisem smlouvy...

Kdo s kým hýbe: velké banky v cizích rukách, střední v zahraniční expanzi

Obrázek: Banka CREDITAS České banky a pojišťovny mění role: zatímco velké patří zahraničním vlastníkům, menší skupiny expandují za hranice. Posledním příkladem je Banka CREDITAS, která dokončila...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies