Kooperativa pojišťovna spustila nový klientský portál
| 20.1.2023 | Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny | foto: Kooperativa pojišťovna | |
Kooperativa pojišťovna spustila začátkem prosince 2022 novou Klientskou zónu, která nahradila původní Kooportál. Nová aplikace byla vyvinutá na přání klientů a klientských poradců. Co nabízí?
Do klientské zóny mají přístup všichni klienti Kooperativa pojišťovny se sjednanou smlouvou na fyzickou osobu v roli pojistníka. Pro snazší registraci i přihlášení je možné využít bankovní identitu. „Zatím si naši klienti užívají jednoduchého přístupu ke smlouvám a platbám, stažení zelené karty nebo asistenční karty k cestovnímu pojištění. Právě rychlý přehled o pojištění a jednoznačný zabezpečený přístup přes BankID je velkou výhodou. Nicméně to hlavní teprve přijde, naše klientská zóna je první aplikací nové integrační platformy, která nám umožní digitalizovat mnoho našich klientských i interních procesů,“ shrnula první dojmy z nového online prostředí Eva Poláchová, členka představenstva Kooperativa pojišťovny. V Klientské zóně uživatelé: - získají přehled o pojistných smlouvách,
- provedou změny v kontaktních údajích,
- nakouknou do transakční historie,
- zaplatí pojistné,
- sjednají si novou smlouvu,
- vyřeší pojistnou událost,
- vygenerují si novou zelenou kartu nebo digitální asistenční kartu.
Kooperativa pojišťovna chystá v Klientské zóně další rozšíření funkcí, například propojení online služeb mezi sebou, aby bylo možné koupit si pojištění přímo ze zóny bez nutnosti vyplňovat údaje, které již o klientovi známe. K polovině letošního ledna Kooperativa pojišťovna eviduje přes 155 000 přihlášení do Klientské zóny, s rekordním počtem 17 445 aktivních uživatelů za jeden den. reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Aplikace Air Bank má nový design. Přehlednější, sjednocená a intuitivnější
Air Bank představila rozsáhlý redesign své mobilní aplikace, která pro většinu jejích klientů slouží jako hlavní způsob správy financí. Nový design přináší jednodušší orientaci, lepší čitelnost a sjednocený vzhled jednotlivých služeb...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence
Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...
|
Sazby hypoték stagnují, nejvýhodnější je nyní fixace na tři roky
Listopad přinesl na hypoteční trh stabilizaci. Podle aktuálních dat Swiss Life Hypoindex se průměrná nabídková sazba hypoték udržela na úrovni 4,91 %, tedy stejně jako v říjnu. Letos tak úrokové sazby měřeny tímto indexem klesly o necelou třetinu...
|
všechny články v rubrice
|