Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Raiffeisenbank a Hello bank mění své obchodní podmínky. Co nového banky oznámily?

10.3.2023  |  Tomáš Smetana | foto: Finparáda.cz
  


Obrázek: Raiffeisenbank Od května roku 2023 se mění obchodní podmínky u Raiffeisenbank a Hello bank. Banky zavedou nové služby, díky kterým klienti jednodušeji pošlou a přijmou platby, budou snadněji spravovat své investice a nově budou moct bezpečněji ovládat online převody nebo obsluhovat další služby.



Propojení a ovládání služeb Raiffeisen stavební spořitelny



Do internetového a mobilního bankovnictví kromě společných klientů budou mít do budoucna přístup i klienti, kteří jsou nyní pouze v Raiffeisen stavební spořitelně. Získají tak nový digitální kanál, kde si budou moci zobrazovat své produkty stavebního spoření včetně dokumentů k nim vázaným.

Nová investiční aplikace Raiffeisen investice



Raiffeisenbank od září minulého roku spustila novou investiční aplikaci. Ta je k dispozici pro Android a iOS a doplňuje původní webovou aplikaci RBroker. Aplikace Raiffeisen investice je aktuálně dostupná v pilotním režimu pouze na pozvánku, o kterou si klient může zažádat prostřednictvím formuláře. Při aktivaci služeb Raiffeisen Investice si klient určí S-PIN (čtyř až osmimístný číselný kód), případně v kombinaci s jiným způsobem certifikace a autentizace biometrickým prvkem.

Jakmile vstoupí nové produktové podmínky v platnost, bude aplikace Raiffeisen Investice automaticky dostupná pro všechny klienty Raiffeisenbank.

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Porovnání podílových fondů. Který je nejvýnosnější, jaké si účtují poplatky? - zde


Platba na kontakt



Pro odeslání platby již klienti Raiffeisenbank nebudou potřebovat číslo účtu. Stačí znát pouze registrované telefonní číslo osoby, které budou chtít peníze poslat. Stejně tak jim služba umožní přijmout platbu v opačné situaci, kdy klientům Raiffeisenbank platí někdo, kdo zná pouze jeho registrované telefonní číslo a nemá číslo jeho účtu.

V případě Platby na kontakt je jedinečným identifikátorem příjemce mobilní telefonní číslo vedené v registru pro platby na kontakt spravovaném Českou národní bankou, které je navázané na konkrétní číslo účtu nebo účtu u jiné banky. Do registru přístup klient samozřejmě nemá, číslo do něj přenese jeho banka, která Platbu na kontakt podporuje.

Limity odchozích transakcí



Raiffeisenbank nově zavede maximální výdajový limit pro platební transakce, k nimž je dán platební příkaz prostřednictvím služeb přímého bankovnictví za jeden kalendářní den. Jejich výši si budou klienti moct nastavit sami v internetovém a mobilním bankovnictví.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,0 % p.a. u ročního vkladuvíce
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více



Sledování sankčních seznamů



Nově je Raiffeisenbank oprávněna omezit nebo změnit rozsah poskytovaných platebních služeb ve vztahu ke konkrétní zemi, vůči které jsou uplatňovány národní a mezinárodní sankce, nebo je taková země považována ve smyslu zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti za vysoce rizikovou

Raiffeisenbank od 15. února 2023 zastavila všechny odchozí platby do Ruské federace a do Běloruska. V nových obchodních podmínkách je také dáno, že banka neprovede platbu v případě, že platba míří do země, která se zjevně podílí na praní špinavých peněz či financování terorismu nebo útočné války, anebo do země, která neuplatňuje pravidla pro boj s praním špinavých peněz či boj s financováním terorismu nebo útočné války, jež dosahují standardů běžných v zemích Evropské unie.

Hello bank mění transakční limity



Platební transakce z běžného, základního, spořicího či chráněného účtu může klient provádět maximálně do výše stanovených transakčních limitů. Jejich změnu (snížení/zvýšení) může provést ve svém internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci, v obchodních místech, popř. telefonicky prostřednictvím klientského centra, vždy však pouze do výše maximálních transakčních limitů.

Změna transakčních limitů se týká internetového bankovnictví v mobilní aplikaci. Mění se bankou přednastavený transakční limit z původních 50 tis. Kč na 100 tis. Kč a maximální transakční limit ze 100 tis. Kč na 400 tis. Kč.


Internetové bankovnictví Internetové bankovnictví v mobilní aplikaci
Bankou přednastavený transakční limit 200 000 Kč/den 100 000 Kč/den
Maximální transakční limit 400 000 Kč/den 400 000 Kč/den
Zdroj: Finparáda.cz



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích

Obrázek: Raiffeisenbank Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?

Obrázek: Žena u počítače Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních...

Direct mění pojištění majetku. Na co nově získáte náhradu?

Obrázek: Direct pobočka Stačí malá nehoda a škody jsou na světě – převrácený květináč, zapomenuté okno při bouřce nebo prasklá trubka ve zdi. Zatímco dříve by pojišťovna podobné případy často odmítla uhradit s odkazem na výluky, Direct pojišťovna teď přichází s novým pojištěním...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies