V aplikaci George lze nově podat žádost o vrácení platby odeslané na špatný účet
| 29.5.2023 | Veronika Křivská, zpráva České spořitelny | foto: Pixabay | |
Stalo se vám někdy, že jste pomocí internetového nebo mobilního bankovnictví poslali peníze na chybně zadané číslo účtu? V digitální aplikaci George od České spořitelny lze nově podat žádost o vrácení platby odeslané na špatný účet.
Poslali jste peníze na chybně zadaný účet? Nevadí. V mobilní i počítačové verzi bankovnictví George lze nově podat žádost o vrácení odchozí jednorázové domácí platby. Stačí vyplnit jednoduchý formulář, který je přímo v aplikaci George. Dosud museli klienti tuto žádost podat telefonicky přes klientské centrum nebo zajít osobně na pobočku. „Naším cílem bylo, aby celý proces žádosti o vrácení chybně odeslané platby v digitálním prostředí byl pro klienty co nejjednodušší. On-line průvodce, podobně jako u reklamací kartových transakcí, klienta provede několika kroky přímo v Georgi. Žádost zpracujeme a dáme mu obratem vědět, jaký bude další postup,“ říká František Knap, expert na platební řešení v České spořitelně. Peníze přijdou zpět na účet většinou do 30 dnů Česká spořitelna měsíčně zpracuje v průměru okolo 5 milionů odchozích plateb zadaných v mobilní nebo počítačové aplikaci George. Měsíčně přitom eviduje zhruba 600 žádostí o vrácení platby zaslané na chybný účet. Naprostou většinu takových žádostí se Spořitelně daří ve spolupráci s ostatními bankami vyřešit do jednoho měsíce. Pokud se po 30 dnech od podání žádosti platba nevrátí na účet klienta, banka mu pomůže získat potřebné údaje o příjemci, aby mohl celou záležitost řešit s Policí ČR. Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace. Zdroj: Finparáda.cz
všechny články | |
Dále v rubrice
Výhody pro podnikatele: Kde získat zajímavou nabídku?
Podnikání v dnešní době vyžaduje nejen dobrý nápad a úsilí, ale i kvalitní finanční zázemí. Banky proto stále častěji přicházejí s výhodnými nabídkami, které mají živnostníkům a firmám pomoci s rozvojem podnikání, investicemi nebo provozním financováním...
|
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
České banky zvyšují bezpečnost plateb: UniCredit i Fio zavádějí ověřování příjemce
Český bankovní trh se připravuje na zavedení evropské služby ověřování příjemce plateb (Verification of Payee), která má výrazně omezit chybné či podvodné transakce. Tato novinka umožní klientům ověřit, zda číslo účtu (IBAN), které zadávají při platbě...
|
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
všechny články v rubrice
|