V aplikaci George lze nově podat žádost o vrácení platby odeslané na špatný účet
| 29.5.2023 | Veronika Křivská, zpráva České spořitelny | foto: Pixabay | |
Stalo se vám někdy, že jste pomocí internetového nebo mobilního bankovnictví poslali peníze na chybně zadané číslo účtu? V digitální aplikaci George od České spořitelny lze nově podat žádost o vrácení platby odeslané na špatný účet.
Poslali jste peníze na chybně zadaný účet? Nevadí. V mobilní i počítačové verzi bankovnictví George lze nově podat žádost o vrácení odchozí jednorázové domácí platby. Stačí vyplnit jednoduchý formulář, který je přímo v aplikaci George. Dosud museli klienti tuto žádost podat telefonicky přes klientské centrum nebo zajít osobně na pobočku. „Naším cílem bylo, aby celý proces žádosti o vrácení chybně odeslané platby v digitálním prostředí byl pro klienty co nejjednodušší. On-line průvodce, podobně jako u reklamací kartových transakcí, klienta provede několika kroky přímo v Georgi. Žádost zpracujeme a dáme mu obratem vědět, jaký bude další postup,“ říká František Knap, expert na platební řešení v České spořitelně. Peníze přijdou zpět na účet většinou do 30 dnů Česká spořitelna měsíčně zpracuje v průměru okolo 5 milionů odchozích plateb zadaných v mobilní nebo počítačové aplikaci George. Měsíčně přitom eviduje zhruba 600 žádostí o vrácení platby zaslané na chybný účet. Naprostou většinu takových žádostí se Spořitelně daří ve spolupráci s ostatními bankami vyřešit do jednoho měsíce. Pokud se po 30 dnech od podání žádosti platba nevrátí na účet klienta, banka mu pomůže získat potřebné údaje o příjemci, aby mohl celou záležitost řešit s Policí ČR. Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace. Zdroj: Finparáda.cz
všechny články | |
Dále v rubrice
Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení
Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Co pro vás nabízejí?
I v listopadu banky stále udržují atraktivní nabídky pro nové i stávající klienty. Snaží se zaujmout zejména finančními bonusy, zvýhodněnými úroky nebo speciálními odměnami za doporučení. Co zajímavého finanční domy připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních...
|
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
Kdo vyhrál v soutěži Visa Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2025?
Hospodářské noviny vyhlásily výsledky již 17. ročníku soutěže Visa Nejlepší banka a Visa Nejlepší pojišťovna 2025. Hodnotitelem této soutěže je společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz. Analytici ze Scott & Rose vyhodnocují...
|
všechny články v rubrice
|