Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

V aplikaci George lze nově podat žádost o vrácení platby odeslané na špatný účet

29.5.2023  |  Veronika Křivská, zpráva České spořitelny | foto: Pixabay
  


Obrázek: Žena u notebooku s mobilemStalo se vám někdy, že jste pomocí internetového nebo mobilního bankovnictví poslali peníze na chybně zadané číslo účtu? V digitální aplikaci George od České spořitelny lze nově podat žádost o vrácení platby odeslané na špatný účet.


Poslali jste peníze na chybně zadaný účet? Nevadí. V mobilní i počítačové verzi bankovnictví George lze nově podat žádost o vrácení odchozí jednorázové domácí platby. Stačí vyplnit jednoduchý formulář, který je přímo v aplikaci George. Dosud museli klienti tuto žádost podat telefonicky přes klientské centrum nebo zajít osobně na pobočku.

„Naším cílem bylo, aby celý proces žádosti o vrácení chybně odeslané platby v digitálním prostředí byl pro klienty co nejjednodušší. On-line průvodce, podobně jako u reklamací kartových transakcí, klienta provede několika kroky přímo v Georgi. Žádost zpracujeme a dáme mu obratem vědět, jaký bude další postup,“ říká František Knap, expert na platební řešení v České spořitelně.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


Peníze přijdou zpět na účet většinou do 30 dnů



Česká spořitelna měsíčně zpracuje v průměru okolo 5 milionů odchozích plateb zadaných v mobilní nebo počítačové aplikaci George. Měsíčně přitom eviduje zhruba 600 žádostí o vrácení platby zaslané na chybný účet. Naprostou většinu takových žádostí se Spořitelně daří ve spolupráci s ostatními bankami vyřešit do jednoho měsíce. Pokud se po 30 dnech od podání žádosti platba nevrátí na účet klienta, banka mu pomůže získat potřebné údaje o příjemci, aby mohl celou záležitost řešit s Policí ČR.


Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci



Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace.

                  Obrázek: Smajlíci

Banka a mobilní aplikace
Air Bank - My Air
Banka CREDITAS - CREDITAS Banking
Česká spořitelna - George
ČSOB / Poštovní spořitelna - ČSOB Smart
Fio banka - Fio Smartbanking CZ
Hello bank! - Smartbanking
Komerční banka - Mobilní banka
mBank - mBank CZ
MONETA Money Bank - Smart Banka
Raiffeisenbank - Raiffeisen bankovnictví
UniCredit Bank - Smart Banking
Zdroj: Finparáda.cz



      
  


Související články:
Mobilní George umí nově odeslat zahraniční platby i v jiné měně než v eurech

Česká spořitelna nabízí slevu 20 procent na nákup v Albertu

Česká spořitelna umožňuje nákup zlatých slitků v mobilním bankovnictví

Klienti České spořitelny mohou reklamovat platbu v mobilní aplikaci

Mobilním telefonem platí již každý čtvrtý klient České spořitelny



všechny články
Dále v rubrice

Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě

Obrázek: Cena veřejnosti Finparáda.cz ve spolupráci s analytickou společností Scott & Rose bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2023. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii...

Útraty Čechů v zahraničí meziročně vzrostly téměř o čtvrtinu. Kde Češi utráceli nejvíce?

Obrázek: Bankovky a mince Na dovolenou k moři nebo jen na skok do sousední země nakoupit. Češi i letos utráceli v zahraničí, a to dokonce o 23 % více než loni. Jen v letních měsících (od června do srpna) útraty stouply o 13 %. Nejčastěji přitom vyráží po Evropě – mezi nejpopulárnější...

Čím dál více Čechů nakupuje online z mobilního telefonu. Jakou výhodu těmto lidem přinesla Raiffeisenbank?

Obrázek: Žena s mobilem u notebooku Pohodlí domova a nákupy na internetu. To je kombinace, kterou v posledních letech volí čím dál více lidí. Z průzkumu Mastercard vyplynulo, že 7 z 10 Čechů nakupuje online z mobilního telefonu. Banky se snaží svým klientům usnadnit nejen využívání bankovních produktů...

Češi stále více preferují bezhotovostní platby

Obrázek: Placení mobilem Rychlost, jednoduchost a žádné zbytečné přepočítávání drobných. Tak Češi popisují ideální způsob placení v obchodech nebo za služby. Vyplývá to z průzkumu společnosti Mastercard. Počet lidí, kteří upřednostňují bezhotovostní platby, se dlouhodobě zvyšuje...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz