Nová kampaň Spořitelny cílí na zlepšování finančního zdraví klientů
9.1.2024 | Tomáš Smetana, zpráva České spořitelny | foto: Finparáda.cz | |
Nová kampaň, která odstartovala na začátku ledna 2024, akcentuje strategii Spořitelny zlepšovat finanční zdraví klientů. Spořitelna v kampani ukazuje, kolika klientům již pomáhá s péčí o jejich finanční zdraví a také o kolik korun si klienti průměrně za posledních 12 měsíců přilepšili. Cílem kampaně, která probíhá do konce března, je motivovat nové i stávající klienty k využívání online účtu a poradenství v rámci digitálního bankovnictví George.
„S finančním zdravím pomáháme již více než 2 milionům klientů, kterým jsme za poslední rok pomohli zlepšit finanční zdraví v průměru o 7 254 korun. Jsme největší bankou zaměřenou na osobní poradenství v Česku a v kampani proto zdůrazňujeme různorodost našich klentů a jejich potřeb,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny. Kampaň běží v televizi, online kanálech, na streamovacích platformách a v rámci sociálních sítí, kde se do ní zapojí řada influencerů. Jako jedna z prvních českých společností pak Spořitelna v rámci kampaně využije tzv. adresibilní videa. „Ve spolupráci s naší komunikační agenturou Wavemaker CZ využíváme vůbec poprvé tuto technologii, která umožňuje přizpůsobit obsah i čas a způsob doručení online videí přirozeným preferencím jednotlivých klientů. Připravili jsme desítky variant našeho online spotu, které budeme klientům zobrazovat na základě jejich přirozeného online chování a jejichž obsah je personalizovaný tak, aby klientům doporučil ten nejrelevantnjěší produkt či službu pro zlepšení jejich finančního zdraví,” doplňuje Monika Hovorková. Součástí komunikačního mixu jsou i outdoorové reklamní plochy, billboardy, LCD obrazovky v rámci pobočkové sítě a prostředky hromadné dopravy včetně kompletního brandingu přestupní stanice Muzeum pražského metra. Staráme se o vaše finanční zdraví V aplikaci Georgi mohou klienti nově najít v sekci FIT zóna hned několik nástrojů, které jim pomůžou najít ideální způsob, jak mít peníze v dobré kondici. FIT zóna obsahuje rady, tipy a jednoduchá řešení, jak vylepšit svoje finanční zdraví. Na jednom místě najdete služby na sledování rozpočtu a třídění výdajů, přehledy, jak si stojíte a návrhy, jak si přilepšit. - Finanční zdraví - Komplexní pohled na vaše finance. Od rozpočtu po přípravu na budoucnost, bez ohledu na to, u jaké banky jste. Zjistěte, jak si stojíte v různých oblastech finančního zdraví.
- Finanční kouč - Kombinace vzdělání s užitečnými radami, které vám pomůžou dostat finance do kondice. Zvolte si téma, které vás zajímá a pečujte o své finanční zdraví.
- Přilepšete si - Tipy na míru, kde najít peníze navíc v podobě státních příspěvků, slevových programů nebo finančních produktů. Vyberte si a využijte naplno, na co máte nárok.
- Platím a spořím - Jednoduché spoření při každé platbě kartou. Ať už si kupujete cokoli, výsledná částka se zaokrouhlí a drobné se vám automaticky odešlou na váš spořicí účet.
- Moje plány - Rady a tipy, jak si splnit svůj sen. Ať už si chcete našetřit na dovolenou nebo nové auto, najděte ten správný způsob, jak se k potřebné částce dostat a mějte pod kontrolou termíny plateb.
Žebříček běžných účtů na Finparádě Pořadí | Banka | Produkt | 1. | MONETA Money Bank | Účet Tom Plus | 2. | Česká spořitelna | Plus účet | 3. | Komerční banka | Tarif Start | 4. | Air Bank | Běžný účet | 5. | Raiffeisenbank | CHYTRÝ účet | Zdroj: Finparáda.cz Přehled běžných účtů a jejich hodnocení můžete najít zde Česká spořitelna: Finančně zdravější Autor: Česká spořitelna Žebříček bankovních účtů | | Kalkulačka osobních účtů | | Sjednání běžného účtu | |
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
ČBA varuje před vzestupem kybernetických útoků. Banky zachránily miliardy, ale škody rostou
Česká bankovní asociace (ČBA) upozorňuje na pokračující nárůst kybernetických útoků, které cílí na klienty bank po celé České republice. Jen za prvních sedm měsíců tohoto roku bylo napadeno 49 436 klientů, což představuje nárůst o 37 % oproti stejnému období loňského roku...
|
Banky stále drží úroky vysoko
Hypoteční sazby stagnují. Průměrná nabídková sazba hypoték poklesla jen o 0,01 % p.b. Nejnižší sazba začíná od 3,99 % a má ji v nabídce MONETA Money Bank. Aktuální informace k vývoji hypotečních úvěrů přinášíme v našem článku...
|
Na co si dávat pozor při placení kartou?
Platební karty jsou jedním z nejpoužívanějších platebních nástrojů. Placení s nimi je pohodlné a bezpečné, přesto je důležité dodržovat určitá pravidla, abyste minimalizovali riziko podvodu nebo zneužití. Martin Pejsar, ředitel produktu a marketingu...
|
všechny články v rubrice
|