Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Češi jsou národ fanoušků a banky chtějí být u toho

23.4.2024  |  Michal Mošnička, zpráva KB | foto: KB
  


Obrázek: KBCo Čech, to fanoušek. Bez nadsázky se dá říct, že fanouškovství mají Češi v krvi. Tři čtvrtiny z nás totiž někomu aktivně fandí, ať už konkrétnímu sportovci, národnímu týmu nebo svému favoritovi v televizních soutěžích. 



Velké podpoře se dle tuzemských fanoušků těší národní týmy ve fotbale (71 %), biatlonu (52 %) nebo tenise (21 %). Suverénně nejvýš se ale umístil hokej (90 %). Právě počínání ledových virtuosů získalo zároveň i první příčku v žebříčku sportů, které Češi nejraději sledují. Na nadcházející Mistrovství světa v Praze si čas plánuje vyhradit dokonce 63 % Čechů. 

Nadšení z hokeje a Nová éra KB jako ideální motiv pro 3D digitální kampaň

Reklama KB na 3D billboardech bude probíhat od 18. dubna do 4. května. Tématika nadšení z ledního hokeje, kdy KB je sponzorem českého národního hokejového týmu, je hlavním kreativním motivem celé kampaně zaměřené na podporu akvizice klientů na produkty Nové éry bankovnictví KB. Jde o premiérové využití nově instalovaných ploch u O2 Universum a nad vchodem do OC Harfa v Praze. Dvacetisekundové 3D reklamní spoty KB s hokejovou tématikou zde bude možné vidět od 18. dubna vždy v době od 6:00 do 22:00 hodin. Komerční banka je již od roku 2021 sponzorem hokejové reprezentace a je bankou českého hokeje.

3D anamorfní DOOH reklama kombinuje techniky 3D a anamorfní projekce, aby vytvořila dojem trojrozměrného plastického obrazu, prostřednictvím kterého komunikuje směrem ke kolemjdoucím ve veřejných prostranstvích. Tato technologie využívá promítání zkreslení obrazu tak, aby vypadal přirozeně pouze z určitého úhlu nebo perspektivy. Výsledkem je působivý až realisticky plastický efekt, který reaguje na pohyb diváků a perspektivu pozorování, čímž přitahuje pozornost a zanechává trvalý dojem.

Dvacetivteřinový spot na 3D obrazovce je vytvořen s využitím technologií Motion Capture a modelace Metahuman. Spot představuje hokejového útočníka v akci s pukem, na němž se objeví sdělení o bonusu 2 000 Kč pro nové klienty.


Reklama_KB_1
Foto: KB

Reklama_KB_2
Foto: KB




      
  



Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde




všechny články
Dále v rubrice

Žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů v prosinci

Známe nejlepší spořicí účty a termínované vklady. I nadále pokračuje snižování úrokových sazeb. Nejlepší sazby u spořicích účtů se pohybují kolem 4 %, u termínovaných vkladů je to kolem 3,5 % p.a...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Odměny bank v prosinci

Obrázek:Běžné účty slevy a bonusy Česká spořitelna vám dá vánoční odměnu, UniCredit zlevní půjčku. Víme, jaké vám banky dají odměny v prosinci. Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...

Air Bank nabízí dlouhodobý investiční produkt

Air Bank rozšiřuje možnost investování na stáří. Nově v její produktové nabídce naleznete dlouhodobý investiční produkt. Více o této novince v našem článku...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies