Česká spořitelna nově garantuje nejnižší splátku úvěru
16.9.2019 | Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny | |
Česká spořitelna se nově rozhodla, že bude klientům garantovat nejnižší splátku úvěru. V případě, že klient přijde do banky s tím, že již u konkurenční banky úvěr má, Česká spořitelna mu pomůže splátky nastavit tak, aby měl nižší měsíční splátku. Nabídka platí do 31. 10. 2019 s možností prodloužení do konce letošního roku. Ve sdělení Spořitelny však není uvedeno, na jakém principu se splátka sníží. Pokud se sníží úroková sazba, vše je vpořádku, ale pokud by náhodou došlo jen k prodloužení splatnosti úvěru, může se stát, že klient nakonec zaplatí více, než u původní půjčky. Proto by si měli klienti nechat spočítat, kolik přeplatí u původní půjčky a kolik u té nové od České spořitelny, a to na úrocích a případných poplatcích.
Na podporu nové nabídky garantující nejnižší splátku úvěru ze všech konkurenčních nabídek spouští Spořitelna kampaň s mottem „Nastavíme vám půjčku se splátkou, kterou v klidu unesete“, která poběží od 16. září do 24. listopadu 2019 zejména v TV a rádiu, tištěných médiích, na internetu a využívá rovněž venkovní reklamu, direct maily a sociální sítě. Srovnání nabídky bankovních i nebankovních půjček včetně předpokládané měsíční splátky najdete zde Klienti se také s reklamou setkají v pobočkové síti a prostřednictvím digitálního bankovnictví George. Na přípravě kampaně se podílela kreativní agentura VMLY&R. Reklamní spot natočil režisér Jan Švejkar, který režíroval i předchozí televizní spot k image kampani zaměřené na finanční vzdělávání - projekt Abeceda peněz. „Kampaň klade důraz na to, že není dobré přepínat své síly. A pro půjčování to platí dvojnásob. Proto klientům garantujeme nejnižší možnou splátku, která nezatíží jejich měsíční rozpočet. Půjčku jim zkrátka v souladu s poradenstvím Moje zdravé finance nastavíme tak, aby splácení hravě zvládli. Nabídka sjednání půjčky s garancí nejnižší splátky je platná do konce října,“ říká ke kampani Filip Belant, ředitel nezajištěných úvěrů v České spořitelně. Hlavní cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi, které nechtějí ztrácet čas správou financí a chozením na pobočku. Zároveň jsou pro ně peníze od toho, aby zajistily chod rodiny a díky tomu si mohli dopřát a užít společné zážitky.
všechny články | |
Dále v rubrice
Banky lákají na odměny z kreditních karet. mBank mění strategii
S nástupem léta přichází na český trh změna v nabídce kreditních karet mBank. Banka představuje nový produkt mKreditka Travel, který se zaměřuje především na cestovatele. Co nabízí pro své klienty ostatní banky v rámci svých kreditních karet? Porovnali jsme jejich nabídku...
|
Produktové novinky bank v červnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu června letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, mBank...
|
Banky i v létě lákají klienty na odměny a soutěže
Banky se i v letních měsících snaží zaujmout nové i stávající klienty prostřednictvím finančních odměn, slev i různých soutěží. Některé nabídky koncem června sice skončily, ale jiné naopak začaly. Přinášíme vám přehled aktuálních akcí, které banky nabízejí...
|
Aktuální data z hypotečního trhu
V květnu 2025 poskytly banky a stavební spořitelny nové hypotéky za 27,4 miliardy Kč. Do toho se pozitivně promítla průměrná realizovaná sazba hypoték, která v květnu dále klesla na 4,6 %. Aktuální informace o novém ČBA Hypomonitoru a srovnání hypotečních...
|
všechny články v rubrice
|