Česká spořitelna nově garantuje nejnižší splátku úvěru
| 16.9.2019 | Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny | |
Česká spořitelna se nově rozhodla, že bude klientům garantovat nejnižší splátku úvěru. V případě, že klient přijde do banky s tím, že již u konkurenční banky úvěr má, Česká spořitelna mu pomůže splátky nastavit tak, aby měl nižší měsíční splátku. Nabídka platí do 31. 10. 2019 s možností prodloužení do konce letošního roku. Ve sdělení Spořitelny však není uvedeno, na jakém principu se splátka sníží. Pokud se sníží úroková sazba, vše je vpořádku, ale pokud by náhodou došlo jen k prodloužení splatnosti úvěru, může se stát, že klient nakonec zaplatí více, než u původní půjčky. Proto by si měli klienti nechat spočítat, kolik přeplatí u původní půjčky a kolik u té nové od České spořitelny, a to na úrocích a případných poplatcích.
Na podporu nové nabídky garantující nejnižší splátku úvěru ze všech konkurenčních nabídek spouští Spořitelna kampaň s mottem „Nastavíme vám půjčku se splátkou, kterou v klidu unesete“, která poběží od 16. září do 24. listopadu 2019 zejména v TV a rádiu, tištěných médiích, na internetu a využívá rovněž venkovní reklamu, direct maily a sociální sítě. Srovnání nabídky bankovních i nebankovních půjček včetně předpokládané měsíční splátky najdete zde Klienti se také s reklamou setkají v pobočkové síti a prostřednictvím digitálního bankovnictví George. Na přípravě kampaně se podílela kreativní agentura VMLY&R. Reklamní spot natočil režisér Jan Švejkar, který režíroval i předchozí televizní spot k image kampani zaměřené na finanční vzdělávání - projekt Abeceda peněz. „Kampaň klade důraz na to, že není dobré přepínat své síly. A pro půjčování to platí dvojnásob. Proto klientům garantujeme nejnižší možnou splátku, která nezatíží jejich měsíční rozpočet. Půjčku jim zkrátka v souladu s poradenstvím Moje zdravé finance nastavíme tak, aby splácení hravě zvládli. Nabídka sjednání půjčky s garancí nejnižší splátky je platná do konce října,“ říká ke kampani Filip Belant, ředitel nezajištěných úvěrů v České spořitelně. Hlavní cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi, které nechtějí ztrácet čas správou financí a chozením na pobočku. Zároveň jsou pro ně peníze od toho, aby zajistily chod rodiny a díky tomu si mohli dopřát a užít společné zážitky.
všechny články | |
Dále v rubrice
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Žebříček hypoték v listopadu: MONETA kraluje, v těsném závěsu je Air Bank
Na Finparádě.cz byl minulý týden zveřejněn nový aktualizovaný žebříček hypotečních úvěrů. První místo patří MONETě Money Bank, na druhém místě je Air Bank a třetí místo zaujala Fio banka. Jaké je další pořadí a kolik činí minimální úroková sazba u jednotlivých bank...
|
Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence
Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...
|
Sazby hypoték stagnují, nejvýhodnější je nyní fixace na tři roky
Listopad přinesl na hypoteční trh stabilizaci. Podle aktuálních dat Swiss Life Hypoindex se průměrná nabídková sazba hypoték udržela na úrovni 4,91 %, tedy stejně jako v říjnu. Letos tak úrokové sazby měřeny tímto indexem klesly o necelou třetinu...
|
všechny články v rubrice
|