Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna bude mít nově 4 tváře a 4 barvy. Kterou tvář nabídne Vám?

1.8.2012  |  Michal Mošnička


Českou spořitelnu a její klienty čekají velké změny. Banka by se v budoucnu měla rozdělit na čtyři bankovní značky, přičemž každá značka bude určená pro jiný typ klientů. Hlavním poznávacím znakem jednotlivých značek bude jejich barva - béžová, modrá, černá a šedá. Pro koho budou určeny služby jednotlivých značek je uvedeno na obrázku níže. Černou barvu již nyní reprezentuje značka Erste Premier.

Masu klientů chce Česká spořitelna rozdělit, jako to dělají automobilky nebo restaurace, aby získala větší schopnost nabídnout a udržet rozdílnou nabídku jednotlivým typům zákazníků. Máme vybudovaný koncept obsluhy nejbonitnějších klientů – Erste Premier, co se týká béžové a modré banky budeme hledat optimální model, tzn. zatím přesně nevíme, zda v jedné pobočce bude v přízemí béžová banka a v prvním patře modrá banka,  obsluha živnostníků, podnikatelů a nebo to bude jinak,“ sdělil redakci Finparáda.cz ohledně rozdělení ČS na čtyři banky Dušan Baran, místopředseda představenstva a první náměstek generálního ředitele.

 
Zdroj: Česká spořitelna

Koncept Osobního bankovnictví (modrá barva) banka dolaďuje a otevírá nové pobočky pro tento typ klientů (v současnosti má pro modrou barvu 30 poboček, 142 Osobních bankéřů a 34 000 klientů)
Banka posiluje v segmentu nejbonitnějších klientů v rámci značky Erste Premier, která má 6 poboček, 66 Premier bankéřů a 7 000 klientů.

Další rozvoj Osobního bankovnictví
- Pokrytí měst nad 40 000 obyvatel do konce roku
- Nové pobočky a lokality pro Erste Premier - Plzeň, Hradec Králové, Olomouc, České Budějovice
- Zpřehlednění nabídky produktů a služeb v Béžové bance
- Zjednodušení sazebníku
- Nová generace služby Servis 24
- Nový přehledný design a ovládání Internetového bankovnictví
- Rozšíření úspěšné aplikace Mobilní banka na systém Android

Hlavní strana webových stránek Erste Premier:

Zdroj: Česká spořitelna

Pomocí nového modelu služeb chce Česká spořitelna dosáhnout následujících cílů:
  • být vedoucí bankou ve všech klíčových segmentech
  • zvýšit počet aktivních klientů
  • mít nejspokojenější zákazníky
  • mít nejatraktivnější digitální tvář banky (webové stránky, smartbanking apod.)
  • nabídnout a dlouhodobě udržet rozdílnou nabídku jednotlivým typům zákazníků, tak aby lépe odpovídala jejich specifickým potřebám a očekáváním
První inovované produkty pro novou strukturu

Prvními produkty pro novou strukturu prodeje jsou Účelové spoření, Karta Odměna, Kreditní karta World a Účelový úvěr od Buřinky





    



Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 3,80 % p.a.více
CHYTRÝ účet - s odměnou 6 x 500 Kčvíce
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,1 % p.a. u ročního vkladuvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více




všechny články
Dále v rubrice

Jak chránit domov v roce 2025? Pojištění dnes myslí i na jízdní kola, fotovoltaiku a IT asistenci

Obrázek: Pojištění domácnosti Ať už žijete ve městě, na vesnici, nebo trávíte víkendy na chalupě, s domovem má jistě každý spojený pocit bezpečí, ale i odpovědnost za jeho ochranu. Přestože na většinu situací nelze být stoprocentně připravený, správné pojištění může ulehčit mnoho starostí...

Zrušená dovolená? Díky pojištění storna nepřijdete o peníze

Obrázek: Cestovní pojištění Nečekané události mohou zhatit i dlouho plánovanou dovolenou. Nemoc, úraz nebo živelní pohroma – to vše může znamenat nejen zklamaná očekávání, ale i ztrátu desítek tisíc korun. Řešením je pojištění storna zájezdu, které vám v případě komplikací...

Dvě banky, dvě různé strategie. Co v rámci odměn nabízejí?

Obrázek: Sleva a dárek Banky lákají klienty na různé benefity a slevové programy. Za Českou spořitelnou, která v květnu tohoto roku přišla se službou Odměny motivující klienty k lepšímu finančnímu zdraví, spouští nyní MONETA Money Bank stejnojmenný program Odměny. Klientům přinese...

Kdy půjčka pomůže a na co si dát pozor?

Obrázek: Peníze v ruce Vývoj úrokových sazeb letos naznačuje příznivější podmínky pro žadatele o úvěr. Po mírném dubnovém nárůstu se průměrná úroková sazba spotřebitelských úvěrů opět vydala směrem dolů. Podle Broker Consulting Indexu dosáhla v květnu hodnoty...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies