Bankám loni rostl zisk i počet klientů
| 1.2.2023 | Jan Bachura | foto: Pixabay | |
Trinity Bank v roce 2022 zaznamenala nejlepší hospodářské výsledky ve své historii a dosáhla hranice sta tisíc klientů. MONETA Money Bank vloni získala téměř 170 tisíc nových klientů a překročila tak hranici 1,5 milionu. Kolik klientů mají jednotlivé banky na českém trhu?
Trinity Bank v roce 2022 zaznamenala nejlepší hospodářské výsledky ve své historii. Za rok 2022 dosáhla rekordního zisku jedné miliardy korun před zdaněním, což je oproti roku 2021 nárůst o 400 procent. Přesná hodnota zisku bude známa po auditu hospodaření banky. Trinity Bank v prosinci roku 2022 zároveň dosáhla milníku sta tisíc klientů. Raiffeisenbank vykázala za rok 2022 čistý zisk ve výši 7,54 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o 60,9 procent. Česká a slovenská UniCredit Bank vykázala v loňském roce čistý zisk 8,22 miliardy korun (341 milionů eur), což je meziroční nárůst o 21 procent. Banka má v Česku a na Slovensku více než 880 tisíc klientů. Ostatní banky v České republice výsledky za loňský rok zatím nezveřejnily. „Naše aktivita na trhu, důraz na aktivní rozšiřování pobočkové sítě a profesionální služby orientované na každého jednotlivého klienta, pomohly bance v jinak složitém a externími vlivy významně ovlivněném roku využít příležitosti pro velmi dynamický růst banky. A to nejenom v tržbách zisku, ale logicky i v bilanční sumě,“ říká Dušan Benda, předseda představenstva Trinity Bank. Trinity Bank v roce 2022 rozšířila svou pobočkovou síť o nová obchodní místa v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, v Plzni i v Ostravě. Další nová pobočka banky bude otevřena v Olomouci. „Máme jasný cíl a tím je respektovaná středně velká středoevropská zemská banka se silným profesním i ekonomickým zázemím v regionech poskytující služby ve vysokém standardu,“ doplňuje Dušan Benda. Banka navazuje na historii Moravského Peněžního Ústavu, který byl založen v roce 1996 ve Zlíně a patřil mezi největší spořitelní družstva v České republice. V roce 2018 získal bankovní licenci a od roku 2019 na českém trhu působí pod obchodním jménem Trinity Bank. Trinity Bank se zaměřuje zejména na poskytování depozitních produktů, na kterých nabízí jedny z nejvyších úrokových sazeb na bankovním trhu. I proto se dlouhodobě umísťuje v žebříčcích nejlepších spořicích účtů na Finparádě.cz, což se projeví i v rámci hodnocení soutěže Finanční produkt roku za rok 2022, kterou Finparáda.cz každoročně vyhlašuje. Kolik klientů mají banky v ČR? Následující tabulka obsahuje orientační počet klientů u jednotlivých bank v České republice. * počet klientů za celou finanční skupinu Pozn.: Počet klientů jednotlivých bank je pouze orientační a vychází z veřejně dostupných a co nejaktuálnějších informací (tiskové zprávy, výroční zprávy, výsledky hodpodaření, apod.). reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Bankovnictví Creditas One: změny pro uživatele i nové funkce
Banka Creditas spustila nové internetové a mobilní bankovnictví pod názvem Creditas One. Zatím je určené jen pro dřívější klienty Max banky a Expobank. Aplikace slibuje modernější, bezpečnější a přehlednější ovládání účtů, karet a spořících produktů...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Žebříček hypoték v listopadu: MONETA kraluje, v těsném závěsu je Air Bank
Na Finparádě.cz byl minulý týden zveřejněn nový aktualizovaný žebříček hypotečních úvěrů. První místo patří MONETě Money Bank, na druhém místě je Air Bank a třetí místo zaujala Fio banka. Jaké je další pořadí a kolik činí minimální úroková sazba u jednotlivých bank...
|
Aplikace Air Bank má nový design. Přehlednější, sjednocená a intuitivnější
Air Bank představila rozsáhlý redesign své mobilní aplikace, která pro většinu jejích klientů slouží jako hlavní způsob správy financí. Nový design přináší jednodušší orientaci, lepší čitelnost a sjednocený vzhled jednotlivých služeb...
|
všechny články v rubrice
|