Slavia pojišťovna oslovuje mladé lidi. Přichází s novinkou 2coffee
8.6.2023 | Veronika Křivská, zpráva Slavia pojišťovny | foto: Finparáda.cz | |
Slavia pojišťovna přichází s novinkou 2coffee. Jde o upravený produkt majetkového a odpovědnostního pojištění pro mladé lidi, kteří se často domnívají, že žádné pojištění nepotřebují. Škody a nehody se však nevyhýbají ani jim. Za cenu dvou káv si proto nyní mohou na internetu nebo mobilním telefonu sjednat základní pojištění, které jim celý měsíc kryje záda v případě běžných problémů.
Slavia pojišťovna přichází s upraveným produktem zaměřeným na mladé lidi. Produkt 2coffee kryje základní pojištění odpovědnosti a majetku. Má vlastní grafické ztvárnění a inspiruje se principy, které používají například platformy Spotify nebo Netflix.  Grafické ztvárnění produktu 2coffee Autor: Slavia pojišťovna = Pro zvětšení klikněte na obrázek = „Tohle pojištění je určené lidem ve věku od 18 do 35 let, kteří rádi cestují, vyznávají sdílené bydlení a dopravní prostředky a aktuálně je neláká vlastnictví bytu, domu nebo auta,“ říká ředitel marketingu Slavia pojišťovny Ondřej Svoboda. „Přestože i tento způsob života přináší různá rizika, velmi často tato cílová skupina vůbec pojištěna nebývá. Přitom může poškodit věci v pronajatém bytě, při cestování na sdílené koloběžce urazit zpětné zrcátko u auta, vylít kávu do notebooku a podobně. Za necelou stovku, což je právě cena dvou káv, teď má klidné spaní, protože 2coffee kryje základní pojištění odpovědnosti a majetku, a navíc umožňuje i volitelnou asistenci pro psy a kočky nebo IT,“ doplňuje Svoboda. 2coffee řeší škody po celé Evropě a pojistku zájemci uzavřou během pár minut prostřednictvím webu nebo mobilního telefonu. K aplikaci se lze přihlásit rovněž prostřednictvím účtu gmail.com, přes Facebook nebo Apple účet. Vše ostatní probíhá stejně jako při nákupu letenky nebo ubytování. Na konci pak klient zaplatí prostřednictvím bankovní karty a pojištěný od předem zvoleného termínu. 2coffee je možné platit měsíčně a se slevou i ročně. Díky měsíčním platbám získávají klienti maximální svobodu, protože když se rozhodnou, že už v pojištění nechtějí pokračovat, jednoduše pojištění ukončí a další měsíc již neplatí ani korunu. A napříště, třeba po přestěhování, si zase pojištění znovu sjednají. Nový produkt 2coffee je odlišný od toho, co doposud Slavia pojišťovna nabízela, představuje její nový přístup ke klientovi. Přitom však nejde o pouhou kopii standardní přepážkové verze pojištění, protože jeho konstrukce je odlišná a zaměřená především na aktuální potřeby mladých lidí. reklama

|
Související články:
všechny články | |
Dále v rubrice
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Finparáda.cz ve spolupráci s analytickou společností Scott & Rose bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2023. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii...
|
Jak si nastavit povinné ručení na auto, abyste neplatili více?
„Kdybych to byl býval věděl... Tak bych si udělal lepší pojistku.“ Bohužel k takovému zjištění dospějí majitelé aut většinou až po první nehodě, kdy zjistí, že jejich asistenční služba neproplatí vyproštění vozidla po nehodě, že při totální škodě přišli...
|
Jaké změny pro řidiče přinese novela zákona o povinném ručení?
Připravovaná novela zákona o povinném ručení bude pro řidiče znamenat hned několik změn, pro pojišťovny pak hlavně digitální revoluci. Povinné ručení by se již od 23. prosince 2023 mělo řídit novým zákonem. ČR mění...
|
Pojištění odpovědnosti - FinSeriál díl 19
Přinášíme vám pravidelný Finparáda FinSeriál, kde se v připravené sérii článků dozvíte o aktuálních tématech z oblasti financí, investic a nemovitostí. V devatenáctém díle s názvem „Pojištění odpovědnosti“ se dozvíte informace o tom, co je to pojištění odpovědnosti, jaké jsou typy pojištění a na co se vztahují...
|
všechny články v rubrice
|