Slavia pojišťovna oslovuje mladé lidi. Přichází s novinkou 2coffee
8.6.2023 | Veronika Křivská, zpráva Slavia pojišťovny | foto: Finparáda.cz | |
Slavia pojišťovna přichází s novinkou 2coffee. Jde o upravený produkt majetkového a odpovědnostního pojištění pro mladé lidi, kteří se často domnívají, že žádné pojištění nepotřebují. Škody a nehody se však nevyhýbají ani jim. Za cenu dvou káv si proto nyní mohou na internetu nebo mobilním telefonu sjednat základní pojištění, které jim celý měsíc kryje záda v případě běžných problémů.
Slavia pojišťovna přichází s upraveným produktem zaměřeným na mladé lidi. Produkt 2coffee kryje základní pojištění odpovědnosti a majetku. Má vlastní grafické ztvárnění a inspiruje se principy, které používají například platformy Spotify nebo Netflix.  Grafické ztvárnění produktu 2coffee Autor: Slavia pojišťovna = Pro zvětšení klikněte na obrázek = „Tohle pojištění je určené lidem ve věku od 18 do 35 let, kteří rádi cestují, vyznávají sdílené bydlení a dopravní prostředky a aktuálně je neláká vlastnictví bytu, domu nebo auta,“ říká ředitel marketingu Slavia pojišťovny Ondřej Svoboda. „Přestože i tento způsob života přináší různá rizika, velmi často tato cílová skupina vůbec pojištěna nebývá. Přitom může poškodit věci v pronajatém bytě, při cestování na sdílené koloběžce urazit zpětné zrcátko u auta, vylít kávu do notebooku a podobně. Za necelou stovku, což je právě cena dvou káv, teď má klidné spaní, protože 2coffee kryje základní pojištění odpovědnosti a majetku, a navíc umožňuje i volitelnou asistenci pro psy a kočky nebo IT,“ doplňuje Svoboda. 2coffee řeší škody po celé Evropě a pojistku zájemci uzavřou během pár minut prostřednictvím webu nebo mobilního telefonu. K aplikaci se lze přihlásit rovněž prostřednictvím účtu gmail.com, přes Facebook nebo Apple účet. Vše ostatní probíhá stejně jako při nákupu letenky nebo ubytování. Na konci pak klient zaplatí prostřednictvím bankovní karty a pojištěný od předem zvoleného termínu. 2coffee je možné platit měsíčně a se slevou i ročně. Díky měsíčním platbám získávají klienti maximální svobodu, protože když se rozhodnou, že už v pojištění nechtějí pokračovat, jednoduše pojištění ukončí a další měsíc již neplatí ani korunu. A napříště, třeba po přestěhování, si zase pojištění znovu sjednají. Nový produkt 2coffee je odlišný od toho, co doposud Slavia pojišťovna nabízela, představuje její nový přístup ke klientovi. Přitom však nejde o pouhou kopii standardní přepážkové verze pojištění, protože jeho konstrukce je odlišná a zaměřená především na aktuální potřeby mladých lidí. reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Pojištění odpovědnosti u nemovitostí: kdy se hodí a před čím vás ochrání
Každý vlastník nemovitosti nese odpovědnost za škody, které jeho dům či byt může způsobit druhým. Ať už jde o pád střešní krytiny, únik vody nebo jiné nečekané situace, náklady na náhradu škody mohou být vysoké. Právě proto existuje pojištění odpovědnosti u nemovitosti...
|
Podpojištění hrozí i u aut. Jak se mu vyhnout?
Mnoho řidičů podceňuje správné nastavení hodnoty svého auta při sjednávání havarijního pojištění. Pokud je vozidlo pojištěno na nižší částku, než kolik skutečně stojí, hrozí podpojištění – tedy nižší pojistné plnění při nehodě či škodě. Podle pojišťoven se tento problém...
|
Pillow uvádí nové pojištění: Přichází pojištění všech rizik
Pojištění bytů a domů v Česku prochází zásadní proměnou. Pillow pojišťovna uvádí na trh nový produkt inspirovaný moderními trendy ze zahraničí. Přináší tři hlavní novinky: allriskové krytí stavebních součástí, možnost sestavit si pojištění skutečně na míru a odstranění zbytečných limitů...
|
všechny články v rubrice
|